آغاز فعالیت پایگاههای تابستانی با 13 رشته در بناب / امیدواریم مدارس از اول مهر ماه به صورت حضوری باز شوند
آغاز فعالیت پایگاههای تابستانی با 13 رشته در بناب / امیدواریم مدارس از اول مهر ماه به صورت حضوری باز شوند
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب در مراسم افتتاحیه پایگاههای تابستانی اظهار داشت: فعالیت پایگاههای تابستانی با 13 رشته در شهرستان بناب آغاز شده است همچنین امید آن را داریم که از اول مهر ماه 1400 مدارس به صورت حضوری باز شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حسین پارسامهر در این مراسم با اشاره به وضعیت آموزش در ایام کرونایی گفت: کرونا باعث شد روش آموزش تغییر پیدا کند اما با تلاش معلمان و سایر دست اندرکاران آموزش و پرورش آموزش هیچ گاه تعطیل نشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب با بیان اینکه طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش  مدارس در سال جاری به احتمال زیاد حضوری خواهد بود امیدواریم واکسیناسیون معلمان عزیز هر چه سریع تر انجام شود تا مهر ماه سال جاری مدارس به صورت حضوری باز شوند.

پارسا مهر در خصوص افتتاح پایگاههای تابستانی در شهرستان بناب گفت: با هدف ایجاد فراغت برای دانش آموزان این پایگاهها در بناب با 13 رشته مختلف در خدمت دانش آموزان خواهد بود .

مدیر آموزش و پرورش بناب در پایان ضمن گلایه از روند تکمیل اردوگاه امام علی ع گفت: مشکلات مالی زیادی برای تکمیل این پروژه داریم و یا به عبارتی بهتر است بگوییم اعتبارات برای این پروژه به صورت قطره قطره داده می شود که امیدواریم اداره کل آموزش و پرورش استان در این راستا به ما کمک کند.

انتهای پیام / رقیه فتحی