آمادگی کامل و صد در صدی دانشگاه بناب در  برگزاری کنکور سراسری/ تمام بسترها و امکانات به صورت استاندارد آماده است
آمادگی کامل و صد در صدی دانشگاه بناب در  برگزاری کنکور سراسری/ تمام بسترها و امکانات به صورت استاندارد آماده است
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه بناب از اعلام آمادگی صد در صدی دانشگاه بناب و دانشگاه پیام نور جهت برگزاری کنکور سراسری خبر داد.

مهدی حاتمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، از آمادگی صد در صدی دانشگاه بناب جهت برگزاری کنکور سراسری کارشناسی تیرماه خبر داد و گفت: تمامی امکانات و بسترهای مورد نیاز برای دانش آموزان را به بهترین شکل ممکن فراهم کرده ایم.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه بناب در خصوص برخی مشکلات و گلایه مندی های سال گذشته کنکور سراسری دانشگاه بناب در سالن ورزشی دانشگاه بناب گفت: متاسفانه سال گذشته برخی از نواقصات جزئی در برگزاری کنکور در محل دانشگاه پیام نور وجود داشت که امسال تمامی این موارد حل و هیچ گونه مشکلی در این خصوص نداریم.

 

وی تصریح کرد: سالن ورزشی دانشگاه پیام نور بناب که در کنار دانشگاه پیام نور بناب میزبان کنکور سراسری خواهد بود از لحاظ سیستم سرمایشی، سرویس بهداشتی و همچنین صندلی های راحت و استاندارد مجهز شده است. تا دانش آموزان شهرستان بناب و سایر مهمانان گرامی به راحتی بتوانند در جلسه حاضر شوند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه بناب از رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در برگزاری کنکور سراسری در این شهرستان خبر داد و گفت: در برگزاری کنکور مواد ضدعفونی کننده و ماسک برای اطمینان خاطر گذاشته خواهد شد. تا تمامی دانش آموزان هیچ گونه مشکلی در این خصوص نداشته باشند.

مهدی حاتمی از حضور بیش از 3 هزار دانش آموز در دانشگاه بناب جهت شرکت در کنکور سراسری خبر داد و گفت: کنکور سراسری در طی چهار روز در پنج گروه تجربی، هنر، ریاضی، زبان های خارجی و علوم انسانی روزهای 9 الی 12 تیر ماه در این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: خانواده ها مطمئن باشند تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا میزبانی بسیار خوب برای دانش آموزان شهرستان بناب و حومه باشیم.

انتهای پیام/ رقیه فتحی