آمادگی کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان بناب برای جمع آوری نذورات خیرین در روز عید سعید قربان
آمادگی کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان بناب برای جمع آوری نذورات خیرین در روز عید سعید قربان
رئیس کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان بناب از آمادگی کامل کمیته امداد امام خمینی ره در شهرستان بناب جهت دریافت نذورات خیرین و مردم مومن شهرستان بناب در روز عید سعید قربان همزمان با سراسر کشور خبرداد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان بناب صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، در راستای جمع آوری نذورات عید قربان گفت: ساختمان کمیته امداد شهرستان بناب و مراکز نیکوکاری مستقر در نقاط مختلف شهرستان بناب آمادگی دریافت نذورات خیران و مردم نیکوکار شهرستان بناب را در روز عید سعید قربان دارند.

مهدی مهجور با اشاره به اجرای آئین نذر قربانی در آستانه عید سعید قربان همزمان با سراسر کشور، اظهار کرد: مردم خیر و نیکوکار شهرستان بناب می توانند گوشت قربانی و نذورات خود را به کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان بناب و و همچنین مراکز نیکوکاری در سراسر شهرستان تحویل دهند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان بناب به دیگر روش های مشارکت در طرح نذر قربانی اشاره کرد و افزود: خیران نیک اندیش و همشهریان محترم می توانند با واریز کمک های نقدی خود از طریق شماره گیری کد دستوری #0415*8877* شماره کارت مجازی 1957-5002-9979-6037 کمک های خود را به دست نیازمندان برسانند.

در پایان لازم به ذکر است که در روز عید قربان کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان بناب به صورت شبانه روزی آماده دریافت نذورات و کمک های خیرین جهت رساندن به دست نیازمندان واقعی می باشد.که همشهریان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره تلفن زیر تماس بگیرند: 09362088751

انتهای پیام/ رقیه فتحی