آموزشگاه هنرهای تجسمی پرنیان برای علاقه مندان به هنر در بناب افتتاح شد+ تصاویر
آموزشگاه هنرهای تجسمی پرنیان برای علاقه مندان به هنر در بناب افتتاح شد+ تصاویر
عصر امروز با حضور جمعی از هنرمندان و فرهیختگان شهرستان بناب آموزشگاه هنرهای تجسمی پرنیان برای علاقه مندان به هنر به خصوص رشته های نقاشی، خوشنویسی و گرافیک افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، در روزهایی که وجود آموزشگاههای هنر برای علاقه مندان در شهرستان بناب به شدت احساس می شود آموزشگاه هنرهای تجسمی پرنیان در حوزه نقاشی، خوشنویسی، گرافیک و سایر رشته‌های هنرهای تجسمی با حضور جمعی از هنرمندان و فرهیختگان شهرستان بناب افتتاح شد.

 در این مراسم بهنام سلیمانی فر مدیر آموزشگاه پرنیان هدف از افتتاح آموزشگاه پرنیان را کمک به توسعه و گسترش هنر های تجسمی و نقاشی و خوشنویسی برای علاقه‌مندان در شهرستان بناب عنوان کرد.

وی با بیان در این آموزشگاه علاوه بر نقاشی و خوشنویسی و گرافیک سایر رشته‌های هنری تجسمی نیز تدریس و آموزش داده خواهد شد، گفت: در آموزشگاه پرنینان از اساتید برتر شهرستان بناب بهره خواهیم برد تا علاقه‌مندان بتوانند در کمترین زمان و با روشهای نوین هنر های مربوطه را فرا بگیرند.

مدیر آموزشگاه پرنیان در پایان با بیان اینکه ثبت نام برای علاقه مندان به نقاشی و خوشنویسی گرافیک و سایر هنرهای تجسمی همه روزه در این آموزشگاه انجام می‌شود، گفت: آموزشگاه پرنیان در خیابان مطهری روبروی ساختمان زیتون جنب پایگاه خبری صدای بناب قرار دارد/ ۰۹۱۴۷۷۷۶۹۸۱

۰۴۱۳۷۷۲۳۵۰۱

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش / داود زیبائی