آینده کشور به آینده نوجوانان و جوانان گره خورده است
آینده کشور به آینده نوجوانان و جوانان گره خورده است
فرماندار بناب ضمن تاکید بر توجه هر چه بیشتر نهادهای مربوطه به اوقات فراغت نوجوانان و جوانان شهرستان بناب گفت: قطعاً آینده و توسعه کشور ما به آینده نوجوانان و جوانان گره خورده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی صبح امروز در جلسه کارگروه امور جوانان شهرستان بناب ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام حضور جوانان در امورات شهرستان و کل جامعه را امر مهم عنوان کرد و گفت: تمامی نهادها می بایست از انرژی و استعداد جوانان و نوجوانان در برنامه‌ها و امورات شهرستان استفاده کنند و قطعاً نتیجه مثبت حاصل خواهد شد.

فرماندار شهرستان بناب بر ضرورت توجه هرچه بیشتر نهادهای مربوطه به اوقات فراغت نوجوانان و جوانان شهرستان بناب اظهار داشت: آینده و توسعه جامعه ایران به آینده نوجوانان و جوانان ما گره خورده است و قطعاً سرمایه گذاری بر روی این قشر از جامعه سرمایه گذاری برای آینده جامعه محسوب می‌شود.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با اشاره به فعالیت چندین موسسه مردم نهاد در حوزه جوانان و نوجوانان شهرستان بناب گفت: مجوزها و اختیارات این موسسه‌ها برای این صادر شده است تا باری از دوش دولت برداشته شود و کارها به صورت تخصصی تر انجام بگیرد و الا اگر قرار باشد دولت خود تمام امورات این موسسه ها را مدیریت کند، وظایف دولت بیشتر می‌شود.

فرماندار شهرستان بناب با تاکید بر اینکه شخصیت و افکار کودکان تا ۷ سالگی شکل گرفته و تحت اختیار خانواده ها می باشد، گفت: از این سن به بعد شخصیت کودکان تحت تأثیر جامعه و اطرافیان خود و حتی فضای مجازی قرار می‌گیرند.

لعلی در پایان همکاری و تعامل هر چه بیشتر نهادهای مربوطه برای امورات نوجوانان و جوانان را خواستار شد و گفت: خروجی جلسات برای ما بسیار مهم می باشد و نهادهای مربوطه می بایست برنامه ها و اقدامات خود را شرح بدهند که برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و همچنین برنامه ریزی برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان چه اقداماتی را انجام داده اند.

 

انتهای پیام/ داود زیبائی