اجباری شدن استفاده از ماسک در ادارات/مبتلا شدن13نفر از پرسنل شهرداری بناب به بیماری کرونا/اعلام آمادگی کامل شورا  در حمایت از کادر درمان شهرستان/هیچ برنامه ای برای تعطیلی بازار گرفته نشده است
اجباری شدن استفاده از ماسک در ادارات/مبتلا شدن13نفر از پرسنل شهرداری بناب به بیماری کرونا/اعلام آمادگی کامل شورا  در حمایت از کادر درمان شهرستان/هیچ برنامه ای برای تعطیلی بازار گرفته نشده است
صبح امروز جلسه کمسیون فرهنگی شورای شهر بناب با موضوع پیشگیری از ویروس کرونا بر اجباری شدن استفاده از ماسک در ادارات تاکیید شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب، محمدباقر ولایی با اشاره به اهمیت توجه به مسائل بهداشتی گفت: مسئولین فنی و پزشک ها و برخی از کارکنان داروخانه ها به استفاده از ماسک توجهی ندارند و باید با این افراد برخورد شود.

رئیس شورای شهر بناب با اشاره به اوج گیری مجدد شیوع ویروس کرونا گفت: طبق مصوبات ستاد کرونا شهرستان کارکنان ادارات و نهاد ها موظف به استفاده از ماسک هستند وحدالمقدور یک نفر را جهت ضدعفونی و مسائل بهداشتی اداره در نظر بگیرند.

وی در ادامه گفت:بیشترین مبتلایان کرونا در مراسم های جسن عروسی و ختم و دورهمی های خانوادگی صورت می پذیرد و مردم خودشان باید مسئله خودمراقبتی را رعایت کنند.

رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر بناب درادامه این جلسه با اشاره به افزایش شیوع ویروس کرونا در شهرستان گفت:آمار رسمی به صورت مشخص از طرف شبکه بهداشت و درمان بیرون نمی آید و این دلیل نمیشود که فکر کنیم کرونا در بناب پایان یافته است.

جواد نظام پرست با اشاره به ضرورت توجه ادارات شهرستان بناب به ویروس کرونا اضهار داشت: روابط عمومی ادارات شهرستان میتوانند پیام های بهداشتی شبکه بهداشت و درمان را به صورت بنر در خارج از محوطه اداری نصب کنند که باعث می شود مردم توجه بیشتری به آن داشته باشند.

عباس ممقانی عضو شورای شهر بناب نیر در این جلسه گفت:ضدعفونی کردن سطوح و معابر شهرستان بناب باید مجدد از سر گرفته شود لذا از مردم و خیریّن انتظار داریم در این راستا از شبکه بهداشت حمایت کنند.

محسن اسعدی رئیس اتاق اصناف شهرستان نیز در پایان به ضرورت رعایت مسائل بهداشتی واحد های صنفی اشاره کرد و گفت: هیچ برنامه‌ای برای بسته شدن مغازه ها و واحد های صنفی نداریم و بازاریان باید مسائل بهداشتی را همانند ماه های قبل جدی بگیرند.

انتهای گزارش/عرفان حامدی روشتی