اجرای آسفالت ریزی راه روستایی روشت بزرگ به طول ۳ کیلومتر  با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان
اجرای آسفالت ریزی راه روستایی روشت بزرگ به طول ۳ کیلومتر  با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب از اتمام آسفالت ریزی راه روستایی روشت بزرگ به طول 3 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان خبر داد.

علی سلیمانی فرد صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، از اتمام آسفالت ریزی راه روستایی روشت بزرگ به طول ۳ کیلومتر خبر داد و گفت: خوشبختانه این مسیر روستایی در مساحتی بالغ بر ۱۸ هزار متر مربع آسفالت ریزی و به بهره برداری رسید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب با تاکید بر اینکه آسفالت‌ریزی در این معبر موجب رضایتمندی اهالی این روستا و روستای دوش می شود، گفت: علاوه بر رضایتمندی مردم محترم این منطقه با بهره برداری از این پروژه شاهد کاهش تصادفات جاده ای و همچنین کاهش استهلاک و مصرف سوخت خودروهای عبوری از این مسیر خواهیم بود.

علی سلیمانی فر اعتبار آسفالت ریزی راه روستایی روشت بزرگ را ۱۷۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با اتمام این پروژه به طور کلی ۱۸ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان بناب از طریق اعتبارات استانی در سال جاری آسفالت‌ریزی شده اند که به نوبه خود بی‌سابقه می باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی مسئولان شهرستان بناب بابت همکاری در آسفالت ریزی این محورها گفت: راهداری بناب امسال علاوه بر محورهای مواصلاتی شهرستان بناب و شهر خوشه مهر توانسته مسیر های بسیار زیادی را از جمله اطراف میدان امام علی (ع) و راه های روستایی را آسفالت ریزی کند که شاهد رضایتمندی بسیار زیاد مردم هستیم و همین رضایتمندی مهمترین اولویت برای ما محسوب می شود.

انتهای پیام/ داود زیبائی