اجرای آسفالت ریزی محور بناب به عجبشیر و بالعکس به طول ۹ کیلومتر+ تصاویر
اجرای آسفالت ریزی محور بناب به عجبشیر و بالعکس به طول ۹ کیلومتر+ تصاویر
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب از آغاز اجرای آسفالت محور بناب به عجبشیر و بالعکس به طول 9 کیلومتر خبر داد.

علی سلیمانی فرد صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، از آغاز اجرای آسفالت‌ریزی محور بناب_عجب شیر و بالعکس خبر داد و گفت: خوشبختانه این پروژه بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و محور عجب شیر به سمت بناب به صورت کامل آسفالت ریزی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب با تأکید بر اینکه آسفالت‌ریزی محور بناب به سمت عجب شیر نیز به طول ۳ کیلومتر انجام خواهد شد، گفت: با اجرای آسفالت این محور قطعا شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان و کاهش استهلاکات خودرو و تصادفات خواهیم بود.

علی سلیمانی فرد اجرای کل پروژه محور بناب-عجبشیر و بالعکس را ۹ کیلومتر عنوان کرد و گفت: در مجموع در این مسیر بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع از نوع بهترین آسفالت انجام خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بناب از تردد روزانه بیش از ۳۸ هزار وسیله نقلیه به صورت رفت و برگشت در محور بناب-عجبشیر خبر داد و گفت: با توجه به این حجم از تردد نیاز بود که آسفالت ریزی و روکش درجه یک در این محور انجام شود.

علی سلیمانی فرد در پایان از آسفالت ریزی اطراف میدان امام علی (ع) خبر داد و گفت: در این پروژه تصمیم گرفته شده در راستای جلب رضایت شهروندان بنابی اطراف میدان امام علی (ع) نیز آسفالت‌ریزی شود.

گزارش تصویری؛

انتهای پیام/ داود زیبائی