اجرای طرح تفکیک جنسیتی دام در شهرستان بناب/ دام نر با لیبل آبی و دام ماده با لیبل زرد
اجرای طرح تفکیک جنسیتی دام در شهرستان بناب/ دام نر با لیبل آبی و دام ماده با لیبل زرد
رئیس شبکه دامپزشکی بناب از اجرای طرح تفکیک جنسیتی دام در شهرستان بناب خبر داد.

دکتر مسعود گنج پور صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، از اجرای طرح تفکیک جنسیتی دام در شهرستان بناب خبر داد و گفت: در راستای حمایت از حقوق شهروندی منبعد دام های نر و ماده به صورت تفکیک جنسیتی و با لیبل مخصوص وارد بازار می شوند.

رئیس شبکه دامپزشکی بناب افزود: در همین راستا شهروندان می توانند به راحتی در هنگام خرید از قصابی های سطح شهر بناب به طور کامل مطلع باشند که گوشت دام نر و یا ماده را خریداری می‌کنند.

وی با اشاره به استفاده از دو لیبل آبی و زرد در راستای تفکیک جنسیت دام در شهرستان بناب گفت: لیبل آبی برای دام های نر و لیبل زرد برای دام های ماده در نظر گرفته شده است.

گنج پور تصریح کرد: به طور مثال اگر شهروند قصد خرید گوشت گوسفند نر را داشته باشد، در هنگام ورود به قصابی لاشه گوسفند نر را با لیبل آبی مشاهده و تشخیص می دهد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه شبکه دامپزشکی شهرستان بناب به صورت ۲۴ ساعته از قصابی ها و واحدهای فرآورده های خام دامی شهرستان نظارت به عمل می‌آورد، گفت: شهروندان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند پیشنهادات و اعتراضات خود را به شماره تلفن ۱۵۱۲ به ما اطلاع دهند.

انتهای پیام/ داود زیبائی