اجرای «طرح پویش» در بناب/ فرصت اشتغال همزمان با تحصیل دانشجویان فراهم شد
اجرای «طرح پویش» در بناب/ فرصت اشتغال همزمان با تحصیل دانشجویان فراهم شد
فرصت اشتغال همزمان با تحصیل با اجرای «طرح پویش» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب فراهم شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، با هماهنگی هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب با مدیران شرکت های جهان همتا سیکلت و همتا خودرو آذربایجان، دانشجویان واحد بناب می توانند در راستای طرح کارآموزی پویش همزمان با تحصیل در دانشگاه در این شرکت ها مشغول به کار شوند.

بر اساس طرح کارآموزی پویش برای دانشجویان کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به ازای ۲۴۰ ساعت همکاری مبالغی از طرف آن شرکت ها به عنوان کمک هزینه تحصیلی پرداخت خواهد شد.
این کارآموزی در طول ۶ ترم قابل تمدید بوده و در صورت رضایت شرکتهای مورد نظر شرایط برای عقد قرارداد دایم کاری با مزایای خوب برای دانشجویان آموزش دیده فراهم است.

دانشجو در ازای اخذ واحد کارآموزی پویش هیچ گونه هزینه ای پرداخت نخواهد کرد. در شرکت‌های مورد نظر در رسته فنی تخصصی به رشته های مهندسی مکانیک، برق، صنایع، عمران و معماری در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و در رسته اداری و مالی به رشته های حسابداری، مدیریت بازرگانی و مدیریت صنعتی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در جنسیت های مرد/زن نیاز وجود دارد.

دانشجویان علاقه مند برای ثبت نام باید به دفتر معاونت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب با شماره ۰۹۳۵۸۳۲۶۱۷۹ مراجعه کنند.

انتهای پیام/