اجرای طرح کنترل جمعیت اشتباه بزرگ کشور و دسیسه دشمن بود/ لزوم توجه به نسل و فرزندآوری
اجرای طرح کنترل جمعیت اشتباه بزرگ کشور و دسیسه دشمن بود/ لزوم توجه به نسل و فرزندآوری
امام جمعه بناب گفت: اگر برای فرزندآوری در جامعه چاره‌اندیشی نشود، در آینده بسیار نزدیک جامعه رشید و نیرومند به افراد ناتوان و زمین گیر مبدّل خواهد شد و این همان نقشه راه دشمن است.

به گزارش صدای بناب، حجت الاسلام‌والمسلمین مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان بناب با اشاره به مسئله جمعیت در کشور اظهار داشت: در مکتب اسلام و قرآن خلقت بشر و نسل انسان محور بوده و طلب فرزند و داشتن نسل در رأس حوائج اولیای الهی است.

 

وی افزود: آنهایی که بدون عذر موجه و به بهانه‌های واهی از فرزند آوری شانه خالی می کنند، در حقیقت به مشیّت و هدیه الهی پشت پا می‌زنند.

 

خطیب جمعه بناب با بیان اینکه متأسفانه در اثر تبلیغات غلط و دسیسه های دشمنان اسلام در دهه های قبل در مورد فرزندآوری برخی اقداماتی توسط دولتمردان وقت صورت گرفت که در شأن جمهوری اسلامی نبود، تصریح کرد: در اثر اقدامات غلط آن روز با عنوان تنظیم خانواده و کنترل جمعیت ضربات جبران ناپذیری بر کمیت و کیفیت جمعیت کشور وارد شد و با این وضعیت کنونی ازدواج زاد و ولد نیز در جامعه پیش‌بینی می شود در سال ۱۴۲۰ جمعیت کشور به ۳۱ میلیون نفر تنزل و کاهش پیدا کند که نزدیک به نصف آن را سالمندان تشکیل خواهند داد.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب اذعان کرد: خوشبینانه ترین تأثیر این طرح شیطانی کنترل جمعیت این خواهد بود که مراکز نگهداری سالمندان رونق خواهد گرفت و هر پیرمرد یا پیرزنی به دور از عاطفه و مهر و وفا باید آن محیط اجباری را تجربه کنند، برای اینکه در خانه انیس و مونسی نخواهد بود که از آنها مراقبت و مؤانست نمایند.

 

حجت الاسلام‌والمسلمین باقری‌بنابی با اشاره به اینکه جاهلیت کور در کشور غوغا می کند، گفت: اگر برای بی‌رغبتی به فرزندآوری در جامعه تدبیر و چاره‌اندیشی نشود در آینده بسیار نزدیک جامعه رشید، قوی و نیرومند به افراد ناتوان، مفلوک و زمین گیر مبدّل خواهد شد و این همان خواسته استکبار و نقشه راه دشمن برای مسلمانان است.

 

وی با تأکید بر اینکه امروز بشریت متمدن و روشنفکر برای حفاظت از حقوق حیوانات وحشی و مراقبت از محیط زیست، دریاها و جنگل ها ده‌ها سازمان و تشکیلات حمایتی ایجاد کرده و هزینه های هنگفت صرف می کنند، گفت: این غربی‌های نژاد پرست برای بقای خود و تأمین امنیت زندگی مرفه‌شان و ریشه‌کن کردن ملت اسلامی از هیچ جنایت و خیانتی دریغ نمی کنند.

 

امام جمعه بناب خاطرنشان کرد: قدرت های جهانخوار اسلام و مسلمانان را مزاحم و سدّ راه خود می‌بینند و واقعیت هم همین است که ماهیت اسلام نفرت و بیزاری از غارتگر و ستمگر است و امام امت، انقلاب و جمهوری اسلامی تلاش شان جان گرفتن اسلام و سرنگونی شیاطین استکبار و ظالمان است و این فریضه زمینه ساز ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) است.

 

باقری‌بنابی در پایان با تبریک دهه اول ماه ذیقعده و دهه کرامت و ایام میلاد حضرت فاطمه معصومه و حضرت علی بن موسی الرضا علیهماالسلام گفت: این دو نیّر تابان و منور حصن حصین و قلعه امان این سرزمین است و ایران اسلامی هر چه دارد به برکت این دو بقعه مطهره در قم و مشهد است.

 

 

🔸روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان بناب

🆔 @adinebonab

  • نویسنده : داود زیبائی