احتمال پیک جدید کرونا در پایان تابستان/ ضرورت تزریق دوز چهارم واکسن کرونا/ لزوم آمادگی مسئولان برای بیماری های مشترک بین انسان و دام
احتمال پیک جدید کرونا در پایان تابستان/ ضرورت تزریق دوز چهارم واکسن کرونا/ لزوم آمادگی مسئولان برای بیماری های مشترک بین انسان و دام
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب گفت: به علت احتمال مواجه شدن با پیک جدید کرونا در پایان تابستان، تزریق دوز چهارم واکسن کرونا ضروری است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، دکتر وحید رضایی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با اشاره به فروکش شدن نسبی بیماری کرونا در سطح استان و در کل کشور اظهار داشت: البته این دلیل نمی‌شود که مردم همچنان کرونا را دست کم گرفته و نکات بهداشتی را رعایت نکنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب با بیان اینکه طی روزهای اخیر چند استان کشور شاهد افزایش شیوع بیماری کرونا شده اند، گفت: طبق آمار و بررسی های انجام شده احتمال اینکه در پایان تابستان با پیک جدید کرونا مواجه شویم بسیار زیاد است.

وی افزود: لذا از تمام کسانی که واکسیناسیون کرونا را انجام داده اند درخواست داریم حتما دوز چهارم و یا تکمیلی را نیز تزریق کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بناب با اشاره به برخی از بیماری های مشترک بین انسان و دام اظهار داشت: اخیرا بیماری وبا شیوع پیدا کرده و همچنین بیماری تب کریمه کنگو نیز در حال افزایش می باشد لذا مردم می بایست با همکاری سایر نهادهای مربوطه در مقابل این بیماری ها آمادگی کامل را داشته باشند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب در پایان با اشاره به نتایج و یافته های بسیار خوب در خصوص علل افزایش خودکشی گفت: با همکاری سایر نهادهای مربوطه اطلاعات بسیار خوبی در ریشه یابی و علل افزایش خودکشی پیدا شده است که انتظار می رود این مبحث به صورت ریشه ای و کشوری مورد بحث و تحقیق بیشتر قرار گرفته شود.

انتهای پیام/ داود زیبائی