احداث کشتارگاه صنعتی مرغ در بناب به همت گروه صنعتی اطهر /  فرماندار بناب: تلاشگران حوزه تولید مواد غذایی اولین گروه جهادگران سلامت / نقش برجسته گروه صنعتی اطهر در رشد صادرات بناب / جواد فشنگچی: اشتغال زایی برای بیش از ۴۰۰ نفر در گروه صنعتی اطهر/ سهم حدود 10 درصد گروه صنعتی اطهر در صادرات شهرستان
احداث کشتارگاه صنعتی مرغ در بناب به همت گروه صنعتی اطهر /  فرماندار بناب: تلاشگران حوزه تولید مواد غذایی اولین گروه جهادگران سلامت / نقش برجسته گروه صنعتی اطهر در رشد صادرات بناب / جواد فشنگچی: اشتغال زایی برای بیش از ۴۰۰ نفر در گروه صنعتی اطهر/ سهم حدود 10 درصد گروه صنعتی اطهر در صادرات شهرستان
فرماندار بناب با حضور در کارخانه آرد اطهر با مدیرعامل گروه صنعتی اطهر در خصوص مسائل تولیدات و صادرات گفتگو و در راستای احداث یک واحد کشتارگاه بزرگ مرغ در این شهرستان با همکاری گروه صنعتی اطهر به توافق رسیدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، فرماندار بناب در ابتدای این دیدار ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام شعبانیه و همچنین عید باستانی نوروز اظهار داشت: به اعتقاد ما اولین گروه مدافعان سلامت، تلاشگران حوزه تولید مواد غذایی هستند.

وی افزود: بیشتر امراض به صورت مستقیم با مواد غذایی در ارتباط هستند و و قطعاً تولیدکنندگان در این حوزه می‌توانند با توجه و ظرافت بیشتری در سلامت عمومی جامعه، نقش بسیار مهم و حیاتی را ایفا کنند.

فرماندار بناب با اشاره به فعالیت ها و درخشش های چشمگیر گروه صنعتی اطهر در حوزه مواد غذایی اظهار داشت: به وضوح شاهد هستیم آرد اطهر تولیدات بسیار مرغوبی را در سراسر استان و شهرستان بناب توزیع می کند و توجه بسیار ویژه‌ای به سلامتی مردم داشته و با همین شعار فعالیت خود را ادامه می دهد.

مقام عالی دولت در شهرستان بناب در بخش دیگری از سخنان خود نبود کشتارگاه بزرگ مرغ در شهرستان بناب را یکی از کمبودهای جدی بناب عنوان کرد و گفت: متاسفانه با وجود اینکه شهرستان بنام یکی از تولیدکنندگان خوراک دام و طیور استان می‌باشد اما فاقد کشتارگاه صنعتی مرغ بوده و در همین راستا مشکلات زیادی را تحمل می‌کند.

فرماندار بناب در پایان با تاکید بر اینکه دشمنان ایران به خصوص آمریکا طی 3 سال اخیر با تمام پتانسیل خود در راستای تضعیف کردن معیشت مردم اقدام کرده اند گفت: مردم و مسئولان می‌بایست با وحدت و یکپارچگی در مقابل تحریم‌ها و فشارهای ناجوانمردانه ایستادگی کنند و قطعاً این تحریم ها فرصت های بسیار خوبی را برای تولیدات مختلف کشور به وجود می آورد.

در ادامه این دیدار جواد فشنگچی مدیرعامل گروه صنعتی اطهر با تاکید بر اینکه کارخانه صنعتی آرد اطهر نقش بسیار پررنگی در رشد صادرات اخیر شهرستان‌بناب داشته است، گفت: آمار و ارقام نشان می‌دهند این کارخانه بزرگ توانسته تاثیر بسیار زیادی در صادرات غیرنفتی شهرستان داشته باشد و چیزی حدود ۱۰ درصد از صادرات را به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل گروه صنعتی عطر با تاکید بر اینکه تمامی تولیدات مواد غذایی این شرکت بزرگ با هدف حفظ سلامتی مردم شریف شهرستان و سایر مردم کشور تولید و صادر می شود، گفت:  آرد و نان های گروه صنعتی اطهر با بسته بندی های بسیار شیک و استاندارد و با شعار “روزانه یک قرص نان کامل اطهر  بخورید و دیگر قرص نخورید” وارد بازار شده در توجه مردم را به خود جلب کرده است.

جواد فشنگچی با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان این کشور به عنوان رزمندگان اقتصادی می‌بایست شناخته شوند اظهار داشت: به طور مثال گروه صنعتی اطهر زمینه برای اشتغالزایی ۴۰۰ نفر فراهم کرده است و ماهانه حدود ۲۰ میلیارد ریال حقوق پرداخت می کند.

مدیرعامل گروه صنعتی اطهر در پایان با تاکید بر اینکه این مجموعه بزرگ صنعتی آمادگی کامل جهت احداث کشتارگاه بزرگ مرغ در این شهرستان را دارد گفت: در روزهای شاد و باشکوه شعبانیه اعلام می‌کنیم که با همکاری دولت و سرمایه گذاری گروه صنعتی اطهر به زودی کشتارگاه بزرگ صنعتی را در این شهرستان راه اندازی می کنیم تا در این حوزه مشکلات بناب برطرف شود.

لازم به ذکر است در پایان این دیدار فرماندار بناب با اهدای لوح تقدیر به مدیر عامل گروه  صنعتی اطهر از زحمات و تلاش های این مجموعه بزرگ در پیشرفت صنعت شهرستان بناب تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/ داود زیبائی