اختلافات شوراها و شهرداران قبلی علت عقب ماندگی امروز بناب
اختلافات شوراها و شهرداران قبلی علت عقب ماندگی امروز بناب
عضو شورای اسلامی شهر بناب با اشاره به عقب ماندن شهر بناب در برخی از پروژه های عمرانی و شهری گفت: اختلافات و مشکلات شوراها و شهرداران قبلی بناب عامل عقب افتادگی است.

به گزارش صدای بناب، محمد غلامحسین فام عصر امروز در مراسم گرامیداشت روز شورا در جمع خبرنگاران عامل اصلی رشد وشتاب در آبادانی شهرستان بناب طی سال های اخیر هم فکر بودن و تعامل متقابل اعضای شورا و شهرداری عنوان کرد و گف: این وحدت موجب پیشرفت و آبادانی بناب از لحاظ فرهنگی، اجتماعی واقتصادی شده است.

عضو شورای اسلامی شهر بناب تلاش های شبانه روزی شهردار بناب در جذب ۲ هزار ۳۴۰ میلیارد ریالی از اعتبارات که بیش تر از آن یعنی۲ هزار و ۴۳۰  میلیارد ریال آن جذب شده است و مطمئنا در سال ج۱۴۰۲ با پیگیری ها وتلاش های شهردار به ۵ هزار میلیارد ریال خواهد رسید.

وی در ادامه عامل تمام پیشرفت ها و آبادانی ها اخیر در شهر بناب را همسو بودن اعضای شورا و شهردار و حمایت متقابل از هم دیگر دانست وافزود: عدم حاشیه سازی و داشتن وحدت برای رسیدن به اهداف مشخص شده می باشد.

غلامحسین فام گفت:  برخی از اختلاف نظرها و سلیقه ها که همواره در شوراها بوده است نهایتا باز به نقطه مشترک خدمت به مردم و حل مشکلات شهر بناب رسیده که در سایه اتحاد ومدیریت خوب رئیس شورای شهر بناب است.

رئیس شورای شهرستان بناب در پایان اختلافات در شوراها و شهرداری های قبلی را علت عقب ماندگی شهر بنا به عنوان کرد و گفت در این شورا هم قسم شدیم که علاوه بر کنار گذاشتن مشکلات و اختلاف سلیقه ها اجازه ندهیم یک ریال است پول شورا و شهرداری هدر رفته و تمامی آن برای  رشد شهر صرف شود.

  • نویسنده : داود زیبائی