اخذ مجوز سه رشته جدید کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی / عدالت محوری اولویت اصلی کاری دانشگاه آزاد بناب
اخذ مجوز سه رشته جدید کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی / عدالت محوری اولویت اصلی کاری دانشگاه آزاد بناب
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب از اخذ مجوز سه رشته کارشناسی ارشد در این واحد دانشگاهی خبر داد.

دکتر عبدالله حجتی صبح امروز در گفتگو با پایگاه خبری صدای بناب، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت اظهار داشت: دانشگاه آزاد واحد بناب کارهای خود را در راستای توسعه آموزش و بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری پیش می برد.

رئیس دانشگاه آزاد بناب با بیان اینکه عدالت محوری جزو اولویت‌های کاری این دانشگاه می باشد گفت: از ابتدا سعی کردیم در مسائل سیاسی و انتخاباتی کاری نداشته باشیم و در آرامش به رسالت اصلی خود که همان آموزش و یادگیری است بپردازیم که در این راه موفق هم بودیم.

عبدالله حجتی گفت: واحد دانشگاه آزاد بناب را با مشکلات فراوان تحویل گرفتیم و با کاهش دانشجو در کل کشور مواجه هستیم اما تمام حقوق و مزایای پرسنل این دانشگاه را پرداخت می‌کنیم و با وجود این که بخشی از نیروهای این واحد مازاد می باشند اما با این وجود آنها را حفظ کرده‌ایم.

وی از اخذ مجوز سه رشته جدید کارشناسی ارشد در این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: رشته حقوق با گرایش حقوق عمومی، صنایع، رشته کامپیوتر با گرایش هوش مصنوعی از ابتدای سال تحصیلی جدید در این دانشگاه دانشجو می پذیرد.

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی در پایان با بیان اینکه شروع کلاس های دانشگاه آزاد اسلامی طبق دستورات ستاد مبارزه با کرونا خواهد بود گفت: کلاس های آموزشی بر حسب وضعیت شروع کرونا به صورت حضوری، نیمه حضوری و مجازی برگزار خواهد شد که طبق مصوبات کلاس های حضوری از ۱۵ شهریور آغاز خواهند شد.

 

انتهای پیام/ زهرا احمدین