اراضی مناسب برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یابد
اراضی مناسب برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یابد
مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی گفت: برای اجرای هر چه بهتر طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، اراضی مناسب در اختیار این بنیاد قرار گیرد.

به گزارش روز دوشنبه صدای بناب ، حجت الله سروری در جلسه نهضت ملی مسکن بناب گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت  استان به عهده بنیاد مسکن بوده و امید است با حمایت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و همه عوامل اجرایی و با همفکری و هم اندیشی، این طرح هرچه بهتر اجرا شود.

وی اظهار داشت: با اجرای این طرح در مکان و زمین مناسب می توان گام های موثری در جهت خانه دار شدن زوج های جوان و افراد بی سرپناه در جامعه برداشت که این امر علاوه بر پاداش اخروی موجب رفع مشکل اقشار نیازمند می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی افزود: تاکنون در شهرستان بناب ۶ هزار و ۶۰۰ نفر برای این طرح ثبت نام کرده اند و حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر حائز شرایط این طرح هستند.

سروری، ادامه داد: از افراد واجد شرایط این طرح در این شهرستان فقط ۱۸ نفر آورده خود برای اجرای این طرح را واریز کرده اند و بیشتر متقاضیان حائز شرایط نیز انصراف داده اند.

به گزارش صدای بناب، در این جلسه پس از بازدید میدانی از زمین ها و محل های پیشنهادی شهرک ولیعصر، مسوولان شهرستان بناب اعلام کردند که بهترین مناطق این شهرک باید برای طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یابد و در اختیار بنیاد مسکن قرار گیرد تا به متقاضیان و ثبت نام کنندگان واگذار شود.

بنیاد مسکن متولی ساخت مسکن در ۵۷ شهر زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت از ۶۱ شهر استان است و تاکنون حدود ۶۱ هزار نفر در این شهرها برای دریافت مسکن ملی ثبت نام کرده‌اند./ ایرنا

انتهای پیام