ارز 4200 تومانی انگلی برای اقتصاد جامعه شد/ ضرورت برگزاری کلاس  های آموزشی و اعتقادی برای اصناف
ارز 4200 تومانی انگلی برای اقتصاد جامعه شد/ ضرورت برگزاری کلاس  های آموزشی و اعتقادی برای اصناف
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ارز ۴۲۰۰ تومانی هیچ سودی برای مردم نداشت، گفت: ارز ۴۲۰۰ تومانی رسماً همانند انگلی برای اقتصاد جامعه تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شیخ رضا باقری بنابی صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بناب ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع)  اظهار داشت: متاسفانه ارز ۴۲۰۰ تومانی بیش از آنکه  به مردم سود برساند باعث ایجاد مشکلاتی برای جامعه شد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی را همانند  انگلی برای اقتصاد جامعه تشبیه کرد و گفت: این ارز مشکلات زیادی را برای اقتصاد جامعه به وجود آورده و سود آن که پیش‌بینی می‌شد به جامعه و مردم تزریق شود عملا انجام نشد.

شیخ رضا باقری بنابی  با بیان اینکه مدیران به دنبال کارنامه سازی در انجام امور نباشند گفت:  قبل از انجام هرگونه کار مانند کشف مواد احتکار شده ابتدا باید اطلاع رسانی و آموزش داده شود و در صورت عدم رعایت با شخص خاطی برخورد گردد.

وی برگزاری کلاسهای آموزشی اعتقادی و اجتماعی در سطح اصناف شهرستان به همت اداره صنعت و معدن، اتاق اصناف و سایر نهاد ها ضروری عنوان کرد و گفـت: می بایست قبل از صدور پروانه و یا تمدید آن برخی از آموزش ها را برای اصناف برگزار شود  تا اصناف همراه و همدل با مردم و مسئولان جهت رفع مشکلات پای کار باشند.

نماینده مردم بناب در پایان حفظ منابع مهم شن و ماسه در منطقه قره قشون را بسیار مهم و عنوان کرد و گفت: باید جلوی کوه خواری ها در این منطقه گرفته شود چراکه تخریب این منطقه علاوه بر آسیب به محیط زیست منابع برای نسل های آینده را از بین خواهد برد.

انتهای پیام/ داود زیبائی