استقلال در تمام حوزه‌ها مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی/ همه در قبال پیشرفت انقلاب مسئول هستند
استقلال در تمام حوزه‌ها مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی/ همه در قبال پیشرفت انقلاب مسئول هستند
فرمانده سپاه ناحیه بناب مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی را استقلال عنوان کرد و گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی در تمام حوزه‌ها خودکفا و به هیچ کشوری وابسته نیستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، یحیی حیدری صبح امروز در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در شهرستان بناب با اشاره به مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران گفت: این انقلاب برخلاف سایر انقلاب ها به خواست مردم و رهبری امام خمینی ره و با هدف استقلال و مبارزه با ظلم و استکبار به وجود آمد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با تاکید بر اینکه استقلال از برترین دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی طی ۴۲ سال اخیر است، اظهار داشت: قبل از انقلاب اسلامی، کشور ایران در تمام حوزه های بزرگ و کوچک به صورت صد در صدی وابسته به کشورهای غربی بود تا جایی که بدون اجازه آنها نمی توانستیم کوچکترین اقداماتی حتی در داخل کشور انجام بدهیم.

وی تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، کشور ایران جزو قدرت های برتر دنیا در حوزه‌های مختلف محسوب می‌شود و همین که از داخل خاک کشورمان گروه های تروریستی مانند داعش را نابود می‌کنیم نشان از قدرت استقلال و برتری کشور ایران در منطقه می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در پایان ضمن تبریک مجدد به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر گفت: شهدای زیادی در عرصه های مختلف به خصوص هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم خون خود را هدیه دادند تا امروز ما در امنیت و اقتدار زندگی کنیم لذا همه مسئولیم راه شهدا را ادامه بدهیم.

انتهای پیام/ داود زیبائی