استوری نماینده بناب در خصوص تهیه ۵۰۰ تن قیر رایگان برای آسفالت محلات بناب/ شهردار بناب: تا به امروز یک قطره قیر از محل باز آفرینی به ما نداده اند
استوری نماینده بناب در خصوص تهیه ۵۰۰ تن قیر رایگان برای آسفالت محلات بناب/ شهردار بناب: تا به امروز یک قطره قیر از محل باز آفرینی به ما نداده اند
نماینده بناب به اظهارات رئیس شورای شهر بناب به عدم تخصیص قیر رایگان به شهرداری بناب با استوری کردن پیگیری 500تن قیر رایگان از محل بازآفرینی شهری واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، عصر دیروز علی پور جعفر رئیس شورای اسلامی شهر بناب در گفتگو با رسانه رسمی صدای بناب از این که تمامی هزینه ها و بودجه آسفالت ریزی در سال ۱۴۰۱ تا به امروز از محل اعتبارات داخلی شهرداری تامین شده است خبر داده بود و به صورت پست در همین پیج خبری انتشار یافت.

‌پیرو این خبر شیخ رضا باقری بنابی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در واکنش به این خبر به صورت استوری در پیج خود از پیگیری ها و تخصیص ۵۰۰ تن قیر رایگان از محل بازآفرینی شهری خبر می دهد.

باقری بنابی‌ در کلیپی که به همراه شهردار و رئیس شورا بناب در تهران حضور داشتند این موضوع را تاکید کرده است.

‌اما از طرف دیگر فرید پناهی شهردار بناب در واکنش به این خبر از طرف نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در کامنتی در پاسخ به یکی از مخاطبین گرامی صدای بناب با تاکید بر اینکه تا به امروز ۱۹ خرداد ماه یک قطره قیر از محل بازآفرینی شهری و یا از محل های دیگر به شهرداری بناب تخصیص داده نشده است خبر میدهد .

‌به هر حال از ابتدای فروردین ماه سال جاری به طرز عجیبی آسفالت‌ریزی در محلات و کوچه های بناب شروع شده است و شهردار بناب از عزم جدی خود و شورا برای آسفالت ریزی هرچی گسترده‌تر تا پایان فصل کاری خبر میدهد.

‌ اما در پایان آنچه که ذهن مخاطبین گرامی صدای بناب را مشغول کرده است این است که این حجم بالا از آسفالت ریزی در شهر بناب چگونه و از طریق چه نهاد شخصی در حال انجام میباشد اما شهردار بناب و رئیس شورای شهر بناب تاکید می کنند که تمامی اعتبارات از محل اعتبارات داخلی شهرداری بناب بوده و تا به امروز به این نهاد خدمات‌رسان قیر رایگان داده نشده است.

انتهای پیام/ داود زیبائی