استکبار ستیزی وجه مشترک بین بسیج و انقلاب/ برگزاری برنامه های متعددفرهنگی همزمان با هفته بسیج در بناب
استکبار ستیزی وجه مشترک بین بسیج و انقلاب/ برگزاری برنامه های متعددفرهنگی همزمان با هفته بسیج در بناب
فرمانده سپاه ناحیه بناب با بیان اینکه استکبارستیزی وجه مشترک بین انقلاب و سپاه است، گفت همزمان با هفته بسیج ( 29 آبان لغایت 5 آذر) برنامه‌های متعدد فرهنگی در بناب برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ یحیی حیدری صبح امروز در جلسه هماهنگی هفته بسیج ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: بسیج به عنوان یک نیروی مردمی در کشور محسوب شده و برای پیشرفت و آبادانی کشور تلاش می کند و این تنها مختص ایران نبوده و سایر کشورها نیز نیروهای مردمی با عناوین مختلف دارند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با تاکید بر اینکه بسیج و فرهنگ بسیجی  در هشت سال دفاع مقدس خود را اثبات کردند گفت:  البته بسیج از زمان انقلاب تشکیل نشده و تاسیس آن به زمان پیامبر اکرم ص برمیگردد.

سرهنگ یحیی حیدری با بیان اینکه استکبارستیزی وجه مشترک بین انقلاب و بسیج است اظهار داشت: بسیجی ها بدون هیچ گونه ادعا و چشم داشتی تنها در راه تعالی اسلام و انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند و در حوزه های مختلف به مردم خدمت رسانی می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با بیان اینکه هفته بسیج از ۲۹ آبان لغایت ۵ آذر در شهرستان بناب و سایر نقاط کشور برگزار می‌شود گفت: در این هفته برنامه ها و همایش های فرهنگی مختلفی با همکاری سایر نهادهای دولتی و غیر دولتی در بناب و روستاهای  شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: همایش عزت و اقتدار ۳ آذر، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان غبارروبی مزار شهدا برنامه‌های فرهنگی، نشست های بصیرتی از جمله برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان بناب خواهد بود که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد

فرمانده سپاه ناحیه بناب در پایان از تمامی ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی خواست در هفته بسیج با آذین بندی ادارات و برگزاری برنامه های مختلف بسیج در این ایام سهیم بوده و سعی کنند بسیج و فرهنگ بسیجی را پیش از این گسترش بدهند.

انتهای پیام/ داود زیبائی