اصلاح دور برگردان محور بناب به مراغه+تصاویر
اصلاح دور برگردان محور بناب به مراغه+تصاویر
پیرو گزارش میدانی پایگاه رسانه خبری صدای بناب دوربرگردان محور بناب_مراغه به همت اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای بناب مورد بررسی و اصلاح قرار گرفت..

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، پیرو گزارش تصادف خودروی سواری پیکان که دو روز پیش در این محور رخ داد، صدای بناب گزارشی مبنی بر ضرورت اصلاح دوربرگردان و نصب علائم در اطراف این بردگی تهیه نمود.

اداره راهداری وحمل ونقل شهرستان بناب پیرو این گزارش در کمترین زمان ممکن اصلاحات مورد نیاز و نصب علائم هشدار دهنده بیشتری را در اطراف این دور برگردون به وجود آورد تا منبعد هیچ گونه حادثه و تصادفی رخ ندهد.

طبق گفته  مهندس صمدی کارشناس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بناب عکسی که از طریق رسانه صدای بناب از عدم وجود چراغ چشمک زن گرفته شده بود به دلیل از پشت گرفته شدن عکس از این تابلوی سیاه و تاریکی مطلق آن در شب، چراغ چشمک زن دیده نمی شد که کارشناس این اداره از وجود چراغ چشمک زن در این محل در هر دو محور خبر داد.

لازم به ذکر است با تلاش و زحمات پرسنل زحمتکش  راهداری و حمل و نقل جاده ای در نهایت اصلاحات مورد نیاز در اطراف این دوربرگردان انجام و مقرر شد، علائم هشداردهنده بیشتری نیز برای آگاهی بخشی مردم نصب و چراغ چشمک زن جهت افزایش نور تمیز و بازسازی شود.

گزارش تصویری؛

انتهای گزارش/ معصومه افقی