اصلاح سرعت گیری های تازه احداث شده در بناب طی روزهای آینده
اصلاح سرعت گیری های تازه احداث شده در بناب طی روزهای آینده
عضو شورای اسلامی شهر بناب از اصلاح ارتفاع و آشکار سازی سرعت گیری های تازه احداث شده در سطح شهر بناب خبر داد.

سیاوش جدی دقایق پیش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، در خصوص سرعت گیر های احداث شده در نقاط مختلف شهر بناب و نارضایتی عمومی مردم از آنها گفت: با توجه به اعتراضات همشهریان از طریق پایگاه خبری صدای بناب مراتب مورد بررسی قرار گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر بناب با بیان اینکه موضوع گلایه‌مند ای همشهریان عزیز از شکل و ارتفاع سرعت گیر ها به گوش اعضای شورای ترافیک رسید گفت: با همکاری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بناب و پیشنهاد ایشان مقرر شد تمامی سرعت گیر های تازه احداث شده روزهای آینده اصلاح شوند.

وی افزود به زودی شورای اسلامی شهر بناب با همکاری اعضای شورای ترافیک اصلاحاتی را در ارتفاع سرعت گیرها و همچنین آشکارسازی آنها انجام خواهد داد تا هیچ گونه خسارتی به خودروی همشهریان وارد نشود.

رئیس کمیسیون ورزشی، فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر بناب در پایان گفت: تمام تلاش شورای شهر و شهرداری خدمت به مردم است و قطعاً این گونه سرعت گیرها  در راستای کنترل سرعت درون شهری و مانع شدن از بروز تصادفات احداث شده است اما به درخواست شما همشهریان عزیز قطعا طی چند روز آینده اصلاحاتی در این گونه سرعت گیرها اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/ داود زیبائی