اعتبارات خاصی برای بازسازی مزار شهدا در بخشداری و دهیاری ها وجود ندارد
اعتبارات خاصی برای بازسازی مزار شهدا در بخشداری و دهیاری ها وجود ندارد
بخشدار مرکزی شهرستان بناب با اشاره به اینکه اعتبار خاصی برای بازسازی مزار شهدا در بخشداری و دهیاری ها وجود ندارد گفت:با این وجود تمام تلاش خود را کرده ایم تا از سایر منابع بتوانیم مزارشهدای شهرستان بناب را بازسازی کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی صبح امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بابیان اینکه هیچ گونه اعتبار خاص دولتی در بخشداری بناب و دهیاری‌ها وجود ندارد گفت: با کمک خیرین به خصوص فولاد صنعت بناب توانسته‌ایم تعدادی از مزار شهدای شهرستان را بازسازی کنیم.

وی افزود: با توجه به اهمیت بالای حفظ یاد و خاطره شهدا در همین راستا و با وجود این که اعتبارات خاصی در بخشداری و دهیاری‌ها وجود نداشت از سایر منابع استفاده شد تا مزار شهدای روستاهای شهرستان بناب را بازسازی کنیم.

بخشدار مرکزی شهرستان بناب با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست؛ گفت:متاسفانه تکریم خانواده شهدا تا آنجا که می باید به درستی انجام نمی شود و تنها در طی سال و در ایام خاصی  توسط برخی از نهادها این کار انجام می‌شود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه تعداد زیادی از خانواده های شهدا و جانبازان از لحاظ معیشتی با شرایط سختی مواجه هستند گفت: اینکه عده ای فکر می کنند خانواده شهدا وضعیت مالی خوبی دارند به هیچ عنوان درست نیست و متاسفانه برخی از اقدامات و حرف برای تخریب این خانواده ها مطرح و انجام می شود.

انتهای پیام/داودزیبایی