افتتاح  فاز دوم کارخانه اطهر بافتدر آینده ای بسیار نزدیک/ ایجاد شتغال برای بیش از 100 نفر با تکمیل فاز دوم کارخانه اطهر بافت
افتتاح  فاز دوم کارخانه اطهر بافتدر آینده ای بسیار نزدیک/ ایجاد شتغال برای بیش از 100 نفر با تکمیل فاز دوم کارخانه اطهر بافت
قائم مقام مدیر عامل کارخانه اطهر بافت از تکمیل فاز دوم این کارخانه و ایجاد اشتغال برای 100 نفر در آینده ای نزدیک خبر داد.

سینا فشنگچی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، اظهار داشت: با توجه به نیاز کارخانه آرد اطهر به کیسه های جدید و با کیفیت تصمیم گرفتیم که با هدف، تولید کیسه های مدرن و جدید برای نیازهای داخلی کارخانه ای بزرگ و در حد استاندارهای جهانی را افتتاح کنیم تا بتوانیم مصارف مورد نیاز داخلی خود را از آن محل تهیه کنیم.

قائم مقام مدیر عامل کارخانه اطهر بافت تصریح کرد: بعد از بهره برداری از کارخانه ۹۰ درصد از کیسه های با کیفیت تولید شده مازاد بر نیاز کارخانه آرد اطهر شد و بر همین اساس کار صادرات در این کارخانه نیز با توجه به تولیدات بسیار باکیفیت به راه افتاد.

وی در ادامه ازاستقبال بازارهای داخلی وخارجی از تولیدات کارخانه بزرگ اطهر بافت سخن به میان آورد و گفت : با توجه به استقبال بازار تصمیم گرفتیم که فاز دوم این کارخانه را راه اندازی کنیم.

سینا فشنگچی در مورد افزایش سطح اشتغال در شهرستان با ایجاد فاز دوم کارخانه خبر داد و گفت : درصورتی که فاز دوم کارخانه افتتاح شود سطح اشتغال از ۱۰۰ نفر کنونی به ۲۰۰ نفر بصورت مستقیم افزایش خواهد یافت.

وی زمان افتتاح فاز دوم کارخانه را عید نوروز ۱۴۰۰ اعلام کرد وافزود: با توجه به افزایش سطح تولید ما به کشور های بسیاری صادرات داشتیم که استقبال بسیار زیادی از کشورهای همسایه مانند عراق، افغانستان، آذربایجان، سوریه، ترکیه و همچنین حوزه خلیج فارس، یمن، عمان بحرین و کشورهای دیگر بود.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حمایت مسئولان از واحد های تولدی اظهار کرد: امیدوارم مسولین حمایت های لازم برای ایجاد فاز دوم کارخانه تولید گونی را داشته باشند و به کار تولیدکنندگان بها بدهند تا ما بتوانیم با افزایش جذب جوانان به کار در کارخانه میزان سطح اشتغال را بالا ببریم.

 

 

انمتهای پیام/ زهرا احمدین