افتتاح 58 باب کلاس درس در سال 98
افتتاح 58 باب کلاس درس در سال 98
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان: شهرستان بناب یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی که همگام، همراه و همدل با اداره کل نوسازی مدارس استان با جدیت مدیران و پرسنل خدوم اداره آموزش و پرورش بناب در عرصه مدرسه سازی گام‌های بزرگ برداشته که قابل تغییر می باشد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب بنابر اعلام روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بناب، کارنامه آموزش و پرورش شهرستان بناب در حوزه عمران و مدرسه سازی همچون حوزه آموزشی درخشان است و بر این اساس 58 باب کلاس درس در سال 98، توسط آموزش و پرورش شهرستان بناب افتتاح شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با بیان اینکه اولین و اساسی ترین نیاز بشر آگاهی و دانایی است، و توانایی ملت ها در گرو دانایی و توسعه و ترقی کشورها به پرورش نیروی انسانی خلاق مبتکر و فرزانه وابسته است اظهار داشت: این امر مهم زمانی محقق می شود که مدارس جدید الاحداث و مستحکم با فناوری نوین، برای فرزندان این مرز و بوم ساخته شود و آنان با خیال آسوده زیر سقف آرزوهای خود بالنده شوند.

پیام صدقی گفت: بناب یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی که همگام، همراه و همدل با اداره کل نوسازی مدارس استان با جدیت مدیران و پرسنل خدوم اداره آموزش و پرورش بناب در عرصه مدرسه سازی گام‌های بزرگ برداشته که قابل تقدیر می باشد.

وی تصریح کرد: در سال ۱۳۹۸، 7 مدرسه با 58 کلاس درس تحویل دانش آموزان عزیز این دیار شد. تحویل ساختمان خانه معلم به نام شهید بزرگوار سردار سپهبد سلیمانی برای رفاه همکاران عزیز فرهنگی، از افتخارات سال 1398می باشد.

صدقی اضافه کرد: این فعالیت‌ها در سال ۱۳۹۹ نیز با ۶ پروژه در دست اجرا می باشد که به حول و قوه الهی تا مهرماه سال جاری به بهره برداری خواهند رسید. امید است این اقدامات، زمینه‌ساز درخشش دانش آموزان این خطه از سرزمین ایران اسلامی در عرصه های علمی فرهنگی و ورزشی در مجامع بین المللی باشد.