افتخار می‌کنم ۱۸ ماه خالصانه به مردم شریف شهرستان بناب خدمت کردم
افتخار می‌کنم ۱۸ ماه خالصانه به مردم شریف شهرستان بناب خدمت کردم
فرماندار سابق شهرستان بناب در مراسم تودیع و معارفه خود گفت: افتخار می کنم که ۱۸ ماه خالصانه و بدون طرفداری از جناح و گروه خاصی و تنها با هدف خدمت به مردم شریف و فهیم شهرستان بناب فعالیت کردم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، شهریار فتحی در ابتدای این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از تمام کسانی که وی را در انجام رسالتش با او همکاری کرده بودند، گفت: خوشحالم که بنده توانستم سلسله مراتب مدیریت را از کارشناسی استانداری، بخشداری و سایر مقاطع سپری و توانستم مقطعی فرماندار شهرستان بناب بوده و به مردم فهیم این شهرستان خدمت کنم.

وی افزود: تنها هدف بنده و سایر همکارانم در مجموعه دولت خدمتگذاری به مردم این مرز و بوم می باشد و حالا با تحویل دادن سمت فرمانداری به جناب آقای لعلی قطعاً در پست سمت دیگر خالصانه و بدون ادعا به شهروندان و مردم عزیز کشورم خدمت خواهم کرد همانطور که دقیقاً ۱۸ ماه پیش پشت همین تریبون به شهروندان عزیز بناب اعلام کردم که تا آخرین دقیقه و با تمام وجود به شهر بناب خدمت می کنم و امیدوارم که مورد رضایت مردم قبول واقع شده باشد.

فرماندار سابق شهرستان بناب با تاکید بر اینکه در مدت زمان خدمت خود بدون هیچ گونه حمایت از جناب و گروهی و تنها با هدف خدمت به مردم فعالیت خود را انجام دادم، گفت: بنده حتی در زمان دولت قبلی از برخی اقدامات دولت آقای روحانی انتقادات داشتم که در همین راستا گاهاً مورد انتقاد و فشار قرار گرفتم اما خود را جزئی از مردم دانسته و حقیقت را بیان کردم..

شهریار فتحی با بیان اینکه خوشحالم و افتخار می‌کنم که ۱۸ ماه خادم و خدمتگزار مردم شریف شهرستان بناب بودم ، اظهار داشت: بنده در بناب درس های بسیار زیادی را یاد گرفتم و دیدم که خیلی ها هستند که همچنان بدون ادعا و تنها در راستای خدمت به مردم در این شهرستان فعالیت می کنند.

فرماندار سابق شهرستان بناب در پایان با تاکید بر این‌که همه هستی و افتخارات خود را مدیون نظام و انقلاب اسلامی ایران هستم، اظهار داشت به برکت این انقلاب بنده توانستم در مقطع ای در سمت‌های مختلف به این مردم خدمت کنم و اگر اختیارات و اعتبارات خاصی نداشتم اما سعی کردم با زبان خوش، دینداری و امید بخشی مردم را حمایت کنم.

انتهای پیام/داودزیبائی