افزایش آمار طلاق در شهرستان بناب نگران کننده است/ ضرورت آموزش های قبل از ازدواج در بناب/ضرورت ایجاد نشاط و رفاه اجتماعی در بین مردم
افزایش آمار طلاق در شهرستان بناب نگران کننده است/ ضرورت آموزش های قبل از ازدواج در بناب/ضرورت ایجاد نشاط و رفاه اجتماعی در بین مردم
صبح امروز جلسه کارگروه اجتماعی ، فرهنگی ، سلامت زنان و خانواده با حضور فرماندار و نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی و روسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب ، شیخ رضا باقری بنابی با اشاره به ضرورت آموزش درخانواده اظهار داشت: برخی از مشکلات که در جامعه اکنون شاهد آن هستیم از نبود کارگاه های آموزشی در بحث خانواده و سلامت و آسیب‌های اجتماعی سرچشمه می گیرد.

نماینده مردم بناب در ادامه به موضوع ازدواج و طلاق در شهرستان بناب پرداخت و گفت: کلاس های آموزشی قبل از ازدواج باید به صورت جدی توسط نهادها اجرا شود که شاهد افزایش آمار طلاق در شهرستان نباشیم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی مسئله مهریه راه بزرگترین معضل دانست و گفت: در این دوران مردم در فشارهای اقتصادی زیادی مواجه هستند و مهریه زیاد تهدیدی برای بالا رفتن آمار طلاق و آسیب‌های اجتماعی است.

باقری بنابی با توجه به تعطیلات تابستان افزود: متاسفانه مسئله نشاط در سطح شهرستان کاهش یافته است و جوانان برای گذراندن اوقات فراغت خود به مشکلاتی برخورد خواهند کرد.

وی در پایان به نبود تفرجگاه های مناسب به کمبود فضاهای سبز در شهرستان بناب اشاره کرد، و گفت : خانواده ها برای بالا بردن سطح نشاط نیازمند برنامه های مختلف فرهنگی هستند و در این راستا از شهرداری و میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی شهرستان درخواست همکاری برای حل مشکل گردشگری و ایجاد تنوع را داریم.

انتهای گزارش/عرفان حامدی روشتی