افزایش تصادفات منجر به فوت درون و برون شهری بناب /برخورد جدی پلیس با تولیدکنندگان و توزیع کنندگان مواد محترقه در بناب
افزایش تصادفات منجر به فوت درون و برون شهری بناب /برخورد جدی پلیس با تولیدکنندگان و توزیع کنندگان مواد محترقه در بناب
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب از افزایش 25 درصدی تصادفات درون شهری و افزایش 14 درصدی تصادفات برون شهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ سهراب شفقی صبح امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بناب ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام شعبانیه و فرا رسیدن عید نوروز اظهار داشت: نیروی انتظامی برای جشن های عید نوروز و چهارشنبه سوری تدارکات و برنامه ریزی های بسیار خوبی را انجام داده تا امنیت کامل در شهرستان بناب برقرار باشد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب با تاکید بر برخورد با هرگونه تولید کننده و توزیع کننده مواد محترقه در سطح شهرستان بناب گفت: از نظر ما مواد محترقه امن و غیر امن نداشته و مصرف آنها در ملأ عام موجب سلب آسایش عموم مردم می گردد؛ لذا قطعاً با افراد متخلف در تهیه و توزیع مواد محترقه برخورد خواهیم کرد.

سرهنگ سهراب شفقی در تشریح عملکرد نیروی انتظامی شهرستان بناب در سال جاری گفت: در حوزه راهنمایی و رانندگی متاسفانه شاهد افزایش ۲۵ درصدی تصادفات منجر به فوت درون شهری و همچنین افزایش ۱۴ درصدی تصادفات منجر به فوت برون شهری هستیم.

وی افزود: در سال جاری شاهد افزایش ۲۰ درصدی کشفیات مواد مخدر و همچنین کشفیات سیگار بیش از ۲۶ درصد افزایش داشته است؛ و در کنار این دو شاهد کاهش دو درصدی کشف سلاح گرم و سرد در سطح شهرستان بناب بوده‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب از افزایش کشفیات ۳ درصدی مشروبات الکلی در سطح شهرستان بناب خبر داد و گفت: در کنار این کشفیات شاهد رشد ۲۷ درصدی دستگیری معتادین و همچنین افزایش کشف ۷۷ درصدی لوازم یدکی و ۱۰۰ درصدی لوازم خانگی در سطح شهرستان بناب هستیم.

وی در ادامه افزود: در سال جاری در کشفیات شاهد افزایش ۶۷ درصدی کالای قاچاق و همچنین افزایش توقیف ۱۸ درصدی خودروهای حامل کالای قاچاق همچنین شاهد افزایش ۴۰ درصدی سارقان کالای قاچاق در شهرستان بناب بوده‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب در پایان با تاکید بر اینکه پلیس در ایام نوروز با تمام امکانات و پتانسیل خود برای ایجاد نظم و امنیت در سطح شهرستان بناب تلاش خواهد کرد گفت: از عموم شهروندان انتظار داریم تمام نکات ایمنی و حفاظتی را در منازل و محل کار خود رعایت کرده تا به امید خدا شاهد بروز هیچگونه مشکلی نباشیم.

 

انتهای پیام/ داوود زیبایی