افزایش تصادفات منجر به فوت در راه های درون و برون شهری بناب
افزایش تصادفات منجر به فوت در راه های درون و برون شهری بناب
فرمانده انتظامی شهرستان بناب از افزایش تصادفات منجر به فوت در محور های درون و برون شهری شهرستان بناب در 8 ماه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رحمان عبدی صبح امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان بناب ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز حمل و نقل عمومی اظهار داشت: متاسفانه طی ماه های اخیر تعداد تصادفات درون و برونشهری منجر به فوت در شهر بناب افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با اشاره به نقش مهم و راهبردی شورای ترافیک شهرستان در حل مشکلات ترافیکی و جلوگیری از افزایش تصادفات گفت: قطعا اگر شورای ترافیک به درستی عمل نکند و تصمیم‌گیری‌های خوبی نداشته باشد شاهد افزایش تصادفات درون و برون شهری در شهرستان بناب خواهیم بود.

سرهنگ رحمان عبدی ترافیک شدید درون شهری بناب را یکی از مهمترین معضلات فعلی این شهرستان اظهار کرد و گفت: متاسفانه تعداد خودروها نسبت به خیابان ها و ظرفیت شهر بسیار بیشتر بوده و همین امر باعث بروز ترافیک می شود.

وی افزود: با وجود این که روزانه صدها خودرو تولید و روانه استان و به تبع آن شهرستان بناب می شود اما شاهد هستیم همچنان خودروهای فرسوده حتی مدل ۱۳۵۷ نیز همچنان در سطح شهر بناب تردد می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب در پایان فرهنگ‌سازی در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهری در شهرستان بناب را امری ضروری و مهم عنوان کرد و گفت: متاسفانه با وجود کمبود زیرساخت ها و عدم مسیر گشایی های مناسب و به موقع برخی از اقدامات توسط شهروندان مانند پارک دوبل در خیابان ها موجب بروز گره های شدید ترافیکی می شود.

انتهای پیام/

  • نویسنده : داود زیبائی