افزایش تعرفه مصرف کنندگان پرمصرف از ابتدای بهمن ۱۴۰۰/ مشترکین حتما اپلیکیشن “برق من” را نصب کنند
افزایش تعرفه مصرف کنندگان پرمصرف از ابتدای بهمن ۱۴۰۰/ مشترکین حتما اپلیکیشن “برق من” را نصب کنند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای بهمن بحث افزایش تعرفه مصرف کنندگان پرمصرف اجرا می‌شود.

به گزارش صدای بناب، اکبر فرج‌نیا، صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: از ابتدای بهمن بحث افزایش تعرفه مصرف کنندگان پرمصرف اجرا می‌شود زیرا همانطور که رهبر انقلاب فرمودند اینکه کسی که استخرش را با برق گرم کند و فردی در روستای دور افتاده با یک تعرفه هزینه برق را پرداخت کنند، تبعیض است.

وی افزود: ۹۶ درصد مصرف کنندگان استان ما در تابستان و ۸۸ درصد در زمستان کم مصرف هستند و شامل این تعرفه نخواهند شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با بیان اینکه جامعه هدف مشترکین پرمصرف هستند، گفت: کسانیکه بخواهند بدانند تعرفه‌ها چگونه اعمال می‌شود می‌توانند در اپلیکیشن “برق من” آن را ببینند.

وی ادامه داد: کسانیکه سامانه را نصب می‌کنند می‌توانند علاوه بر دیدن مبالغ مصرف دوره‌های گذشته، پله مصرف را هم می‌بینند.

فرج نیا خاطر نشان کرد: این اپلیکیشن جزء ضروریات است و برنامه ما این است که تمام جامعه مشترکین ما این اپلیکیشن را نصب کنند، استفاده از این اپلیکیشن باعث می‌شود مشترکین از وضعیت مصرف خود مطلع شوند و با کم کردن مصرف هزینه‌های خود را کاهش دهند.

وی با دعوت مردم به نصب اپلیکیشن برق من عنوان کرد: جشنواره‌ای هم به زودی برای مشترکین برق من برگزار می‌شود و جوایز بسیار نفیسی از جمله تبلت و وجه نقد به نصب کنندگان این اپلیکیشن داده می‌شود. کسانیکه از چهار تا ۲۷ اسفند این برنامه را نصب کنند در این قرعه کشی شرکت خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ادامه داد: نصب کنتورهای هوشمند رویت پذیر و کنترل پذیر از دیگر کارهایی است که شرکت توزیع برق برای کاهش بار مصرف در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به قطعی برق در دو سال گذشته ابراز داشت: ناترازی در تولید برق وجود دارد و در سال ۱۴۰۱ هم این موضوع ادامه خواهد داشت اما امیدواریم به زودی با برنامه‌هایی که در نظر گرفته شده این کمبود تولید را جبران کنیم.

فرج نیا خاطرنشان کرد: برق رایگان تا ابتدای بهمن ماه برای کسانیکه در تابستان زیر ۸۰ کیلووات مصرف داشته‌اند، در قبوض در نظر گرفته شده بود.

وی در پایان در خصوص سرقت کابل برق‌ها یادآور شد: یکی از مشکلات موجود سرقت سیم برق است که تنها راه حل آن تعویض سیم‌ها با کابل‌هایی است که علاوه بر زیبایی ارزش مالی برای سرقت ندارد.

انتهای پیام/داوود زیبائی

  • نویسنده : مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی در جمع اصحاب رسانه