افزایش کشفیات مواد مخدر در این شهرستان نشان از فعالیت بالای پلیس است/ افزایش افراد بستری شده مبتلا به کرونا در بناب
افزایش کشفیات مواد مخدر در این شهرستان نشان از فعالیت بالای پلیس است/ افزایش افراد بستری شده مبتلا به کرونا در بناب
فرماندار بناب با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان بناب گفت: با توجه به اینکه بناب یکی از شاهراه های مهم بین چند استان محسوب می شود لذا افزایش کشفیات مواد مخدر در این شهرستان نشان دهنده فعالیت مستمر پلیس است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب امین رفیعی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان اظهار داشت بناب شاهراه ارتباطی چند استان محسوب می شود لذا می بایست در حوزه مبارزه با مواد مخدر بسیار جدی عمل کرد.

فرماندار بناب افزایش کشفیات مواد مخدر در این شهرستان را نشان دهنده فعالیت مورد قبول پلیس عنوان کرد و گفت همانطور که اشاره شد بناب از لحاظ جغرافیایی اهمیت بسیار بالایی دارد و قطعاً قاچاقچیان مواد مخدر از این شاهراه عبور خواهند کرد لذا پلیس مواد مخدر بناب می بایست بسیار هوشمند عمل کند.

وی در این جلسه به افزایش مبتلایان بیماری کرونا در این شهرستان طی چند روز اخیر خبر داد و گفت متاسفانه در حال حاضر ۲۷ بیمار کرونایی در بیمارستان امام خمینی ره بناب بستری هستند که این آمار بسیار ناخوشایند است.

فرماندار بناب خاطرنشان کرد متاسفانه عده ای از مردم شیوع بیماری کرونا را همچنان جدی نگرفته اند و دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت نمی کنند قطعاً با ادامه این روند شاهد افزایش مبتلایان به کرونا در بناب خواهیم بود.

رفیعی در پایان برگزاری فعالیت ها و مسابقات ورزشی وسایل همایش‌ ها در این شهرستان را غیرممکن افغان کرد و گفت تا زمانی که مردم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند و شاهد افزایش بیماری کرونا در این شهرستان باشیم اجازه فعالیت های گروهی در اکثر و حوزه ها را نخواهیم داد.

انتهای پیام/ داود زیبائی