افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی نرخ جریمه های عدم درج قیمت/ همه کسبه ملزم به ثبت نام در سامانه جامع تجارت و انبار هستند
افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی نرخ جریمه های عدم درج قیمت/ همه کسبه ملزم به ثبت نام در سامانه جامع تجارت و انبار هستند
رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت از الزام کسبه به ثبت نام در سامانه جامع تجارت و انبار خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حبیب خان بابایی صبح امروز در جلسه آشنایی با موضوع سامانه جامع تجارت و مبارزه با کالاهای قاچاق و تقلبی گفت: اساسی ترین موضوع اداره صنعت، معدن و تجارت، سامانه جامعه تجارت و انبار است که همه کسبه ملزم به ثبت نام در سامانه مذکور، دریافت پروانه کسب و همچنین کد نقش هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت درج قیمت بر روی کالاها را امری ضروری و اجباری عنوان کرد و گفت: به علت افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی نرخ جریمه های عدم درج قیمت روی کالاها لازم است که کسبه حتماً اقدام به درج قیمت روی کالاهای موجود نمایند.

خان بابایی در ادامه مبحث افزایش نرخ جریمه ها گفت: واحدهای صنفی متخلف ی که اقدام به نصب برگه درج قیمت روی کالاهای موجود ننمایند، در مرحله اول حدود ۲۰ میلیون ریال جریمه و در دفعات بعدی تخلف تا ۱۰۰ میلیون ریال جریمه خواهند شد.

وی اظهار داشت: کسبه شهرستان که اقدام به خرید عمده می کنند حتماً از شرکتهای معتبر و دارای برند خرید نمایند تا هیچ مشکلی نه برای خودشان و نه برای خریداران محترم پیش نیاید.

در پایان خان بابایی از شهروندان عزیز خواست که هر کالا یا قطعه ای که تهیه می نمایند، شخصاً و بدون واسطه برای تهیه اقلام مصرفی به وسیله فاکتور الکترونیکی اقدام کنند و دقت نمایند که برگه درج قیمت حاوی: قیمت وارد کننده، قیمت تولید کننده و قیمت مصرف کننده باشد.

انتهای پیام/ ندا خانی