افزایش ۱۴درصدی تولید فولاد و میلگرد فولاد صنعت بناب در سال ۶ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل
افزایش ۱۴درصدی تولید فولاد و میلگرد فولاد صنعت بناب در سال ۶ ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل
مدیر منابع انسانی فولاد صنعت بناب از افزایش ۱۴ درصدی تولیدفولاد و میلگرد این مجموعه در ۶ ماهه اول سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش صدای بناب، نوراله خیری در نشست خبری امروز فولاد صنعت بناب با رسانه‌های گروهی استان با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: برای سال ۱۴۰۰، تولید یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن نورد و شمش برنامه‌ریزی شده است اما خاموشی‌های تابستان و به تبع آن کاهش تولید باعث شد در ۶ ماهه اول سال تنها موفق به تولید ۵۰۰ هزار تن محصول موفق شویم.
وی با بیان اینکه فولاد صنعت بناب هم اکنون ۴ خط تولید نورد و دو خط ذوب فعال دارد، گفت: این مجموعه برای ۱۲۰۰ نفر به صورت مستقیم، ۲۰۰ نفر در قالب نیروی پیمانکاری و حدود ۷ هزار نفر بصورت غیرمستقیم اشتغالزایی کرده است.
مدیر منابع انسانی فولاد صنعت بناب با اشاره به افزایش سه برابری صادرات مجموعه در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ و نیز برنامه‌ریزی برای صادرات ۱۵۰ هزار تنی در سالجاری خبر داد و تصریح کرد: مقصد عمده صادرات فولاد صنعت بناب کشور عراق و بعد کشورهای همجوار است البته در کنار این کشورها، در تناژهای پایین به برخی از کشورهای اروپایی از جمله گرجستان و لهستان هم صادرات داشته‌ایم.
وی افزود: کیفیت بالای تولیدات مجموعه سبب شده محصولات تولیدی فولاد صنعت بناب موردپسند مشتریان قرار گیرد و از این جهت، مشکل بازار فروش در داخل و خارج نداشته باشیم.

▪️ورود مجتمع فولاد صنعت بناب به بورس در ماه‌های آتی

خیری، تامین انرژی پایدار، تبادلات مالی با خارج از کشور به جهت تحریم‌های خارجی و تامین مواد اولیه را از جمله چالش‌های صنایع فولادی کشور برشمرد و گفت: با ایجاد زنجیره تامین مواد اولیه، مشکلات فولاد صنعت بناب در این حوزه مرتفع شده است.
وی همچنین از ورود مجموعه فولاد صنعت بناب به بورس در ماه‌های آتی خبر داد و خاطرنشان کرد: تولیدات این مجموعه از سه طریق بورس کالا، عرضه آزاد و صادرات به بازارهای مصرف داخلی و خارجی عرضه می‌شود.
خیری در خاتمه سخنانش با تشریح کمک‌های مجموعه فولاد صنعت بناب، توزیع سه هزار بسته معیشتی در چهار مرحله و همچنین تامین ۵۰۰ بالن اکسیژن برای بیمارستان‌های منطقه را برخی از اقدامات این مجموعه در دوران کرونایی برشمرد.

 

گزارش تصویری

 

انتهای پیام/ ز