افزایش ۶۵ درصدی اعتبار شهرستان بناب نسبت به سال ۹۹ /  ضرورت سوق دادن اعتبارات در کارهای زیربنائی و اساسی
افزایش ۶۵ درصدی اعتبار شهرستان بناب نسبت به سال ۹۹ /  ضرورت سوق دادن اعتبارات در کارهای زیربنائی و اساسی
فرماندار شهرستان بناب در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان بناب از افزایش 65 درصدی اعتبار شهرستان بناب نسبت به سال 99 خبر داد و گفت: اعتبارات تخصیص یافته در کارهای زیربنائی و اساسی هزینه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، صبح امروز شهریار فتحی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان بناب گفت: کل اعتبار شهرستان بناب در سال ۹۹ مبلغی بالغ بر ۲۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بوده است که حدود ۵۶ درصد آن تخصیص داده شد و در سال ۱۴۰۰ کل اعتبار شهرستان بناب مبلغی بالغ بر ۳۸ میلیارد و ۱۴۴ میلیون تومان می باشد که نسبت به سال ۹۹ حدود ۶۵ درصد افزایش یافته است.

فرماندار شهرستان بناب افزود: سعی ما کلاً بر هزینه کردن اعتبارات در کارهای زیربنائی و اساسی بود به خصوص در پروژه هایی که ۵۰ درصد به بالای پروژه ها انجام شده و مابقی آن مانده بود و سعی بر جمع آوری و کاهش هزینه های حاشیه ای داشتیم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه قیمت ها افزایش پیدا کرده است باز هم با اعتبارات تخصیص یافته کم می آوریم در شهرستان بناب مشکلات زیادی وجود دارد و این اعتبارات در این شهرستان تکاپوی این مشکلات بزرگ شهرستان نیست.

فتحی با اشاره به مستهلک و قدیمی بودن ساختمان های بیشتر ادارات گفت: باید در رابطه با ساختمان های قدیمی ادارات اساساً کاری انجام شود. بیمارستانهای ما مستهلک شده اند، ساختمان های بیشتر ادارات فرسوده شده، با این همه توسعه و افزایش جمعیت نیروگاه نداریم و نهایتاً بیشتر امنیه های ما فرسوده هستند و نیاز به بازسازی دارند.

وی در پایان از زحمات شیخ رضا باقری بنابی نماینده محترم شهرستان بناب در راستای پیگیری های مستمر ایشان در جذب اعتبارات تقدیر و تشکر کرد و خاطر نشان کرد: کمیسیون هایی که در مجلس به صورت کارشناسانه جلسه می گذارند حرف مردم را به گوش مسئولان برسانند چرا که اگر در شهرستان بعضی از فعالیت ها را اجرا می کنیم نتیجه زحمات نماینده محترم شهرستان بناب است مهمترین مساله در این راستا این است که در ایران پیگیری معجزه می کند رئیس ادارات نیز باید اعتبارات خود را از استان پیگیری کنند.

انتهای پیام / رقیه فتحی