اقتدار و پیشرفت خود را مدیون خون شهدا هستیم/ رشادت و فداکاری طلاب در ۸ سال جنگ تحمیلی
اقتدار و پیشرفت خود را مدیون خون شهدا هستیم/ رشادت و فداکاری طلاب در ۸ سال جنگ تحمیلی
مدیر حوزه علمیه شهرستان بناب با اشاره به ۷۵ شهید حوزه علمیه شهرستان بناب گفت: قطعاً تمام پیشرفت و امنیت امروزخود را مدیون خون شهدا هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حجت الاسلام والمسلمین عبدالمجید باقری بنابی صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهدای طلاب و روحانی شهرستان بناب با تاکید بر اینکه شهدا زنده اند، گفت: آنها همیشه در کنار ما هستند و در این دنیا خیر و برکت آنها به ما رسیده و خودشان در آخرت از بهترین و زیباترین لذت های بهشت بهره مند می شوند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان بناب با اشاره به رشد و توسعه جمهوری اسلامی ایران از زمان تشکیل انقلاب اسلامی گفت: به برکت انقلاب اسلامی طی ۴۰ سال اخیر در تمام حوزه های علمی، صنعتی و غیره رشد چشمگیری داشته ایم که موجب ناامیدی دشمنان شده است.

وی افزود: امروز سپاه پاسداران با موشک های دوربرد خود پایگاه های نظامی آمریکا در کشورهای همجوار را با خاک یکسان می کند و این به راستی جرأت و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش می‌گذارد.

حجت الاسلام المسلمین عبدالمجید باقری بنابی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی تمام هستی و وجود خود را مدیون خون شهدا است، گفت: این شهدا بودند که در هشت سال جنگ تحمیلی بهترین و با ارزش ترین هستی خود یعنی جانشان را فدای ما کردند.

وی با اشاره به رشادت ها و فداکاری های شهدای طلاب و روحانی شهرستان بناب گفت: در هشت سال جنگ تحمیلی و با هدف دفاع از میهن انقلاب اسلامی حوزه های علمیه تعطیل و طلاب روانی جبهه‌های حق بر علیه باطل شدند و جانشان را فدای انقلاب اسلامی کردند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان بناب در پایان با تاکید بر اینکه ملت می بایست با روشنگری بسیار زیاد به اقدامات دشمنان توجه کنند، گفت: امروز دشمنان از طریق فضای واقعی و فضای مجازی قصد ضربه زدن به انقلاب اسلامی را دارند و ما باید مراقب توطئه‌های آنها باشیم.

انتهای پیام / داود زیبائی