اقدامات حوزه حجاب و عفاف نباید صرفاً به تذکر یا برخورد با افراد بی‌حجاب محدود شود
اقدامات حوزه حجاب و عفاف نباید صرفاً به تذکر یا برخورد با افراد بی‌حجاب محدود شود
استاندار آذربایجان ‌شرقی با تاکید بر اقدامات ایجابی و کارهای فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف، گفت: برای ترویج الگوهای زیست عفیفانه، باید جنبه‌های ایجابی این موضوع جدی گرفته شود و اگر در این جنبه‌ها موفق باشیم نیاز به اقدامات سلبی به حداقل خواهد رسید.

به گزارش آناج، عابدین خرّم صبح امروز در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب استان، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی باید بر رعایت حجاب در بین کارکنان و مراجعان خود نظارت کرده و به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

وی با اشاره به هجمه دشمنان به فرهنگ عفاف و حجاب بویژه در جریان اغتشاشات اخیر، گفت: برای کار فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف، نباید به تبلیغات سوء دشمنان توجه کرد.

خرّم با اشاره به اینکه بی‌حجابی ریشه‌های فرهنگی دارد، افزود: اقدامات حوزه حجاب و عفاف نباید صرفاً به تذکر یا برخورد با افراد بی‌حجاب محدود شود، بلکه لازم است همه بخش‌ها بویژه دستگاه‌های فرهنگی و بخش تعلیم و تربیت، فرهنگ‌سازی در این زمینه را جدی بگیرند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با تاکید بر تولید محتوای جذاب و هنرمندانه با موضوع زیست عفیفانه و انتشار آن در فضای مجازی، امکان دسترسی آسان مردم به لباس اسلامی و ایرانی و ایجاد نمایشگاه‌های دائمی در این خصوص و نظارت بر وضعیت مراکز تولیدی و تجاری، گفت: تشکل‌های مردم‌نهاد حامی حجاب و عفاف آماده همکاری با نهادهای مسئول در این حوزه هستند و امیدواریم با اقدامات موثر و چشمگیر شاهد بهبود وضعیت در استان باشیم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : آناج