الگوی بسیج و سپاه در انتخاب اصلح ترین فرد،عمل به فرمایش رهبری است
الگوی بسیج و سپاه در انتخاب اصلح ترین فرد،عمل به فرمایش رهبری است
صبح امروز،فرمانده سپاه بناب در جمع فرماندهان پایگاههای بسیج خواهران با تشریح دکترین رفتار سیاسی سپاه و بسیج در انتخابات، معیارهای انتخاب صحیح را متذکر شد و گفت: اگر دنبال انتخاب فردی اصلح و شایسته نظام هستیم طبق شاخص رهبری حرکت کنیم و مطیع ولایت باشیم.

به گزارش خبرنگار صدای بناب ،نشست روشنگری سیاسی و آشنایی با بایدها و نبایدهای انتخاباتی با حضور فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج خواهران در داخل سپاه بناب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

یحیی حیدری در این نشست با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب همچون قطب نمایی راه مستقیم را بر ما نشان می دهند، اظهار داشت: ایشان به روشنی ملاک ها و معیارهای انتخاب افراد اصلح در انتخابات را در هر زمان برای ملت تبیین فرموده اند و اگر کسی گوش به فرمایشات ایشان فرا دهد، انتخاب صحیح برای او بسیار راحت و آسان خواهد بود و در انتخاب خود دچار انحراف نخواهد شد.

فرمانده سپاه بناب بر لزوم وحدت بین مردم و حرکت در مسیر ترسیمی ولی فقیه جهت رسیدن به آرمان های والای انقلاب و عبور از تمامی مشکلات پیش رو تاکید کرد و افزود: انقلاب ما مردمی ترین انقلاب های دنیاست و همه ملت سوار بر قایق عظیم انقلاب به سوی مقصدی متعالی در حرکتند و لازمه سریعتر و بی خطر رسیدن به این مقصد این است که همه با انگیزه ای تمام با شعاری واحد و اطاعت از رهبری واحد در یک مسیر مشخص شده توسط آن رهبر، پارو بزنیم.

حیدری بر حضوری گسترده و انتخابی آگاهانه در انتخابات پیش رو تاکید کرد و یادآور شد: در چشم بیگانگان، همه ایرانیان از هر حزب و جناحی که باشند، به دیده یک دشمن نگریسته می شوند لذا تمام تلاششان را می کنند تا مردم پای صندوقهای رای حاضر نشوند یا اگر حاضر شدند به کسی رای دهند که دوستدار و مجری نقشه های پلیدآنها باشد نه دلسوز مردم.

فرمانده سپاه بناب بر احیای پایگاه های مقاومت به عنوان محلی برای رشد، آگاهی بخشی و جهت دهی به جامعه توصیه کرد و افزود: نقش بسیج در انتخابات، آگاهی بخشی و بصیرت افزایی آحاد جامعه برای حضوری پررنگ و انتخابی صحیح خواهد بود و برای رسیدن به این منظور هرگز از کاندیدایی جانبداری نکرده و یا به تخریب هیچ یک از کاندیداها نخواهد پرداخت و به هیچ جناح یا حزبی وابسته نبوده و نخواهد گردید.

 

انتهای پیام/ داود زیبائی