امام جمعه بناب در شورای اداری: دوری از معنویت عامل اصلی وجود مشکلات در جامعه
امام جمعه بناب در شورای اداری: دوری از معنویت عامل اصلی وجود مشکلات در جامعه
امام جمعه شهرستان بناب گفت: امروز هر چه داریم از معنویت و ارزش های ماست، اگر در یک سازمان و دستگاهی یا در یک جامعه ای مشکل وجود دارد علت اصلی این است که از معنویت دور بوده ایم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با اشاره به اینکه هر جا معنویت بوده در کنار آن پیروزی نیز اتفاق افتاده است، اظهار داشت: معنویت حضرت امام خمینی (ره) انقلاب ایران را با آن عظمت پیروز کرد؛ در جنگ تحمیلی نیز معنویت رزمندگان و شهدا ایران را به سمت پیروزی هدایت کرد.

امام جمعه بناب افزود: شهدای هسته‌ای ایران تنها در سایه علم به آن درجه نرسیده بودند بلکه در کنار این علم با خداوند خود خلوت کرده و این معنویت و اتصال ها با خداوند، شهدای هسته ای را به این عظمت و علم رسانده بود.

وی سردار سلیمانی، شهید صیاد شیرازی و شهید احمد کاظمی را الگوهای بارز معرفت الله دانست و گفت: امروز همه ما مسئولین و کارکنان دولت باید از این شهدا الگو بگیریم و در تمامی کارهای خود خداوند را بالا سر خود ببینیم.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی با اشاره به عادی شدن برخی ارزش ها در جامعه گفت: امروز بانوان محجبه ما در جامعه احساس ناامنی می کنند و توجهی به امر به معروف و نهی از منکر و حلال و حرام نمی شود، بی محابا اگر میخواهیم کاستی ها و مشکلات ما در جامعه برطرف گردد باید خود را به خداوند نزدیک کنیم و معرفت خود را افزایش دهیم.

 انتهای پیام/

  • نویسنده : داود زیبائی