امضای تفاهم‌نامه احداث ۱۰ هزار واحد مسکن برای خبرنگاران و هنرمندان
امضای تفاهم‌نامه احداث ۱۰ هزار واحد مسکن برای خبرنگاران و هنرمندان
وزیر راه و شهرسازی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تفاهم‌نامه احداث ۱۰ هزار واحد مسکن برای خبرنگاران و هنرمندان به امضا رسیده است.

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری صدای بناب به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تفاهم‌نامه همکاری برای احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی برای هنرمندان و خبرنگاران به امضای وزیر راه و شهرسازی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رسید.

وزیر راه و شهرسازی با اعلام این مطلب که مقدمات امضای تفاهم‌نامه تامین مسکن خبرنگاران و هنرمندان از یکسال گذشته آغاز شد بر اهتمام مردم نسبت به تکمیل آورده‌ها برای تسریع در طرح اقدام ملی مسکن، تاکید کرد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در میان شهروندانی که در طرح اقدام ملی ثبت نام کرده اند خیلی از اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر حضور دارند و اگر کسی آنجا ثبت نام نکرده، می تواند از طریق عضویت در صندوق هنر وزارت ارشاد در این خصوص اقدام کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم امضای تفاهم نامه احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی در همکاری با وزارت راه و شهرسازی برای مسکن خبرنگاران و هنرمندان، گفت: اصحاب رسانه درآمد پایینی دارند و بنابراین تامین مسکن آنان باید در اولویت وزارت راه و شهرسازی باشد.

انتهای پیام / رقیه فتحی