امکان ارسال مرسوله های پستی از بناب به تمام نقاط جهان/  ضرورت درج آدرس صحیح بر روی پاکت مرسوله
امکان ارسال مرسوله های پستی از بناب به تمام نقاط جهان/  ضرورت درج آدرس صحیح بر روی پاکت مرسوله
رئیس اداره پست شهرستان بناب از امکان ارسال مرسوله های پستی از بناب به تمام نقاط جهان خبر داد.

ابراهیم جعفری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، ضمن عرض تسلیت ماه محرم و تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار از امکان ارسال مرسوله های پستی توسط اداره پست شهرستان بناب به تمام نقاط جهان خبر داد و گفت: خوشبختانه این امکان برای همشهریان وجود دارد که مرسوله های پستی خود را به تمام استان های کشور و همچنین سایر کشورهای خارجی ارسال کنند.

رئیس اداره پست شهرستان بناب افزود: تنها ۲۰ درصد از مرسوله هایی که به اداره پست بناب از طریق همشهریان ارسال می شود دارای آدرس صحیح هستند و همین کار ما را سخت می کند.

وی گفت: متاسفانه آدرس دقیق مقصد مرسوله به درستی بر روی اکثر مرسوله های پستی نوشته نمی شود و همین کار باعث سردرگمی پرسنل اداره پست شهرستان بناب در هنگام ارسال و همچنین هدر رفتن وقت می شود.

ابراهیم جعفری با بیان اینکه هنگام ارسال مرسولات پستی می بایست آدرس دقیق مقصد مرسوله نوشته شود خاطر نشان کرد: شهروندان علاوه بر ذکر نام صاحب مدارک، نام سرپرست خانواده یا  صاحب ملک مربوطه را ذکر نمایند تا پستچی بتواند بسته را تحویل خانواده بدهد.

رئیس اداره پست شهرستان بناب در پایان با تاکید بر اینکه پرسنل این نهاد خدمات رسان به صورت ۲۴ ساعته در حال تلاش برای ارسال مرسوله های پستی هستند، گفت: شهرستان بناب یکی از موفق ترین و برترین شهر های استان در خدمت رسانی و ارائه خدمات پستی می باشد.

انتهای پیام/ ندا خانی