انتصابات و استخدام های اتوبوسی در وزارت خانه ها عامل بروز نارضایتی مردم از ادارات
انتصابات و استخدام های اتوبوسی در وزارت خانه ها عامل بروز نارضایتی مردم از ادارات
رئیس اداره ورزش و جوانان بناب انتصابات و استخدام های اتوبوسی در وزارت خانه ها عامل بروز نارضایتی مردم از ادارات دانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سید مجید یزدانی در جلسه حجاب و عفاف و بررسی مشکلات جوانان شهرستان بناب با اشاره به پروژه و بروکراسی طولانی وام ازدواج اظهار داشت: متاسفانه یک زوج جوان پس از ازدواج می بایست حداقل ۶ ماه منتظر نوبت وام ازدواج باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب افزود: البته پس از ۶ ماه از زوجینی که نوبت آنها فرا رسیده تنها تقاضای کپی شناسنامه و کارت ملی می کنند و پرونده آنها ماه ها ناقص و بلاتکلیف در بانک ها باقی می ماند و این برای جامعه ما غیر قابل قبول می باشد.

وی انتصابات اتوبوسی در وزارت خانه ها را عامل اصلی بروز بسیاری از مشکلات عنوان کرد و گفت: بیش از ۷۰ درصد از مشکلات به دلیل عدم تخصص نیروها و انتصابات بدون برنامه و تخصصی می باشد و همین عوامل باعث نارضایتی مردم در هنگام مراجعه به ادارات می شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی از برنامه ها و تصمیمات از مقامات بالا تنها به صورت ویترینی و برای رزومه کاری، بدون توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان ها گرفته می‌شود و مشکلاتی را در هنگام اجرای تصمیمات و برنامه ها به وجود می آورد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب در پایان با اشاره به ضرورت نوسازی و بازسازی اماکن ورزشی و تجهیز آنها گفت: متاسفانه از عمر برخی از سالن های ورزشی ما بیش از ۵۰ سال می گذرد و می بایست مورد بازسازی قرار بگیرند تا خطری ورزشکاران و جوانان را تهدید نکند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : ندا خانی