انتقاد فرماندار بناب از عدم حضور شهرداران بناب و خوشه مهر در جلسه شورای ترافیک
انتقاد فرماندار بناب از عدم حضور شهرداران بناب و خوشه مهر در جلسه شورای ترافیک
فرماندار بناب از عدم حضور شهرداران بناب و خوشه مهر در جلسه شورای ترافیک شهرستان شدیدا انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، رضا لعلی صبح امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان بناب ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: بعد از دو سال وقفه در آموزش حضوری مدارس و دانشگاه‌ها، از اول مهر ماه به صورت رسمی شاهد حضور محصلین در مراکز آموزشی خواهیم بود.

 

وی مهمترین مسئله این جلسه را حل مشکل حمل و نقل دانشجویان و دانش آموزان و ایجاد تمهیدات لازم برای تردد آنان بیان کرد و گفت: لازمه عقد قرارداد با سرویس مدارس، ثبت نام آنان در سامانه پایش ناوگان دانش آموزان (سپند) است و مدیران و والدین با اشخاصی قرارداد ببندند که در این سامانه ثبت نام کرده باشند.

لعلی ضمن انتقاد از عملکرد شهردار بناب و خوشه مهر گفت: ۹۰ درصد مشکلات یک شهر مربوط به شهرداری آن است که متولی امر باید به صورت جدی در اجلاس مربوط به مشکلات شهر حاضر شده و مشکلات، پیشنهاد و انتقادات خود را مطرح نماید تا در عمل شاهد حل مشکلات شهرستان باشیم.

وی خاطر نشان کرد: آسفالت ریزی گسترده در معابر خیابان ها طی سال جاری از عملکردهای مثبت شهرداری بوده است ولی مشکل اصلی شهرستان حل معضل ترافیک است.

فرماندار بناب با تاکید بر اینکه وضعیت ترافیک مستقیماً با معیشت، آسایش و امنیت روحی و روانی مردم دخیل است، افزود: حل مشکل ترافیک نیازمند معبر است چنانچه قرار باشد مسیری یک طرف شود ابتدا باید تبعات و بازخورد این عمل را پیش بینی کنیم چرا که ایجاد مسیر یک طرفه چاره اندیشی موقت است نه راه حل  دائمی.

انتهای پیام/ ندا خانی