انقلاب اسلامی ایران را به کشوری مستقل و قدرتمند تبدیل کرده است/دهه فجر دهه عزت و اقتدار کشور است/ برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در بناب
انقلاب اسلامی ایران را به کشوری مستقل و قدرتمند تبدیل کرده است/دهه فجر دهه عزت و اقتدار کشور است/ برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در بناب
فرماندار بناب گفت: به برکت انقلاب اسلامی، ایران از کشوری وابسته به کشوری مستقل و قدرتمند در سطح جهان تبدیل شده است.

به گزارش صدای بناب، شهریار فتحی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسمات دهه فجر در شهرستان بناب با بیان اینکه دهه فجر فرصتی مناسب برای به تصویر کشاندن دستاوردهای نظام می باشد اظهار داشت: دشمن همواره تلاش کرده است که با سیاه نمایی دستاوردهای انقلاب اسلامی را زیر سوال ببرد.

فرماندار بناب با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی از یک کشور وابسته و مصرف گرا به یک کشور مستقل و تولید کننده در حوزه های مختلف تبدیل شده ایم گفت: نظام جمهوری اسلامی علی رغم جنگ، ترور، تحریم های بین المللی و … توانسته در بسیاری از حوزه ها از جمله پزشکی، کشاورزی، هسته ای، نانو تکنولوژی، نظامی و … پیشرفت های قابل ملاحضه ای داشته و جزو کشورهای برتر جهان باشد.

وی قدرت و توان کشور را در منطقه مثال زدنی دانست و گفت: قدرت نظامی امروز کشور نه وابسته به بیگانگان بلکه مرهون استقلال و توان داخلی خود کشور است.

وی همچنین افزود: متاسفانه دشمن با استفاده از ابزار رسانه سعی در وارونه نشان دادن دستاوردهای انقلاب داشته تا مردم را نسبت به اسلام و انقلاب بدبین کند

مقام عالی دولت در شهرستان بناب با بیان اینکه وجود برخی از کاستی ها و مشکلات در اثر همت کم مسئولین و عدول از آرمان ها و ارزش های انقلاب بوده است گفت: معتقدیم هرکجا که به تاسی از آرمان های انقلاب و امام و رهبری گام برداشته شده با موفقیت همراه بوده است.

وی با بیان اینکه دهه فجر دهه عزت و اقتدار کشور است از مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان خواست تا اقدامات انجام شده را به اطلاع مردم برسانند.

وی ضمن بیان این نکته که امسال مراسم راهپیمائی ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی در تمامی برنامه ها و مناسبت های این ایام شد وی همچنین بر ضروت آذین بندی شهر و تهیه و تدارک برنامه های مختلف فرهنگی در این ایام تاکید کرد.

 

انتهای پیام/