انقلاب اسلامی باعث ایجاد استقلال و عزت ایران شد/ ضرورت انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل های جوان
انقلاب اسلامی باعث ایجاد استقلال و عزت ایران شد/ ضرورت انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل های جوان
فرمانده سپاه ناحیه بناب با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایجاد استقلال، عزت و آبرومندی ایران در دنیا است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سرهنگ پاسدار اصغر اسفندیاری صبح امروز در مراسم زنگ انقلاب که به صورت پایلوت در مدرسه پسرانه علامه طباطبایی بناب برگزار شد، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: این ایام فرصت بسیار مناسبی است که دستاوردهای ۴۴ سال انقلاب را  به نسل‌های جوان انتقال بدهیم.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی طی ۴۴ سال اخیر گفت: کشور ما در زمان شاهنشاهی کشوری وابسته به بیگانگان بود اما امروز به برکت انقلاب اسلامی کشوری با عزت و مستقل هستیم.

وی خاطر نشان کرد: در زمان شاهنشاهی و قبل از انقلاب کشور ما در تمام حوزه ها بخصوص از نظر نظامی به مستشاران نظامی خارجی وابسته بود اما امروز به برکت این انقلاب، ایران از لحاظ نظامی جزو برترین های دنیا محسوب می شود.

سرهنگ اسفندیاری استقلال و آزادی را نمونه بارز از دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: در زمان طاغوت انتخابات در هیچ حوزه ای  برگزار نمی‌شد و مسئولان و شاه کشور به صورت دلخواه انتخاب می‌شدند اما امروز به برکت انقلاب تمام انتصابات در کشور با مشارکت مردم انجام می گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه بناب با اشاره به جایگاه زن در انقلاب اسلامی گفت: بیشتر کشورهای دنیا به خصوص کشورهای همسایه ما زنان خود را از امکانات ابتدایی محروم کرده اند اما در کشور ما زنان دارای جایگاه ویژه و قابل احترام هستند.

وی افزود: همین دشمنان هستند که امروز شعار زن، زندگی و آزادی را برای زنان ما برجسته کرده و آن را بیان می‌کنند و این در حالی است که در کشورمان زنان دارای جایگاه آزاد و ارزشمندی هستند.

سرهنگ اسفندیاری در پایان تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را از مسئولان خواستار شد و گفت: نسل جدید ما باید بدانند که جوانان دهه های گذشته برای امروز این کشور به چه اندازه رشادت و فداکاری هایی انجام داده اند و آنان نیز می بایست راه آنان را ادامه بدهند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : داود زیبائی