انقلاب اسلامی با غدیر پایه ریزی شده است/ اجرای قانون حجاب مطالبه جدی جامعه مومن است
انقلاب اسلامی با غدیر پایه ریزی شده است/ اجرای قانون حجاب مطالبه جدی جامعه مومن است
امام جمعه بناب گفت: هر فردی که مومن و مسلمان است باید به فریضه حجاب عمل کرده و دیگران را نیز امر به معروف و نهی از منکر نماید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین جمعه این هفته شهرستان بناب با عرض تبریک دهه سوم ماه ذی الحجه، ماه سراسر قداست، رموز توحید، جلوه نبوت، عید غدیرخم و تثبیت ولایت اظهار داشت: این نظام، انقلاب و مکتب ما از غدیر پایه ریزی شده است، عمیق ترین سیاست ما و سیاست گزاران ما اینها هستند و ما هر چه داریم از اهل بیت علیهم السلام داریم.

امام جمعه بناب افزود: باید اهمیت غدیرخم سینه به سینه به نسل های جدید انتقال یافته و نگذاریم بدست فراموشی سپرده شود.

خطیب جمعه بناب با اشاره اهمیت عفاف و حجاب در جامعه تصریح کرد: حجاب در دین و آیات قرآن است و خداوند در آیات قرآن حجاب را مطالبه می کند، لذا هر فردی که مومن و مسلمان است باید به این امر واجب عمل کرده و دیگران را امر به معروف و نهی از منکر نماید.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی گفت: استکبار جهانی سعی دارند از طریق فضای مجازی حجاب و عفت را در جامعه کمرنگ کرده و حرمت ها را بشکنند و ارزشهای اسلامی را پایمال نمایند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه اجرای قانون حجاب مطالبه ما در نماز جمعه است، از مسئولان کشوری، استانی و شهرستان اعم از اعضاب شورای تامین بویژه نیروی انتظامی خواست با امر به معروف و نهی از منکر با منطق و خوش زبانی دست بکار شده و بیش از پیش نسبت به این امر حساسیت نشان دهند.

امام جمعه بناب در پایان با تاکید بر اینکه بعد از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و در کشور امیرالمومنین (ع) مومنین اجازه نخواهند داد عده ای خواسته یا ناخواسته ارزش ها را پایمال کنند، خاطر نشان کرد: مسئولان برای اجرایی شدن قانون حجاب قدم بردارند و ما نیز حمایت شان می کنیم.

انتهای پیام/ داود زیبائی