اهدای یک عدد ویلچیر به یکی از معلولین قطع نخاعی شهرستان+تصاویر
اهدای یک عدد ویلچیر به یکی از معلولین قطع نخاعی شهرستان+تصاویر
صبح امروز با همکاری اداره بهزیستی شهرستان بناب و رسانه صدای بناب و همت یکی از خیرین بزرگوار بناب یک عدد ویلچیر به یکی از معلولان قطع نخاعی نیازمند شهرستان اهدا گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب صبح امروز یک عدد ویلچیر با اعتبار بیش از ۱۳ میلیون ریال توسط یکی از خیرین بنابی خریداری و از طریق رسانه صدای بناب جهت تحویل به خانواده معلول به بهزیستی بناب واگذار شد.

رئیس بهزیستی شهرستان بناب نیز با هدف شفاف سازی و اطمینان بخشی، خانواده معلول قطع نخاعی را به این اداره دعوت و در حضور این رسانه ویلچیر را تحویل خانواده معلول قطع نخاعی این شهرستان داد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بناب با بیان اینکه تعداد معلولین شهرستان بسیار زیاد بوده و تهیه وسایل کمک توانبخشی آنها تنها توسط بهزیستی بناب امکان پذیر نیست، گفت: از مردم خیر و بزرگوار شهرستان درخواست داریم تنها وسایل کمک توانبخشی مانند باتری سمعک، سمعک، عصا ویلچیر را خریداری و از طریق رسانه صدای بناب به اداره بهزیستی بناب تحویل داده تا به دست معلولان نیازمند واقعی شهرستان برسد.

همشهریان عزیز مطمئن باشند رسانه مردمی صدای بناب وسایل کمک توانبخشی را به صورت سالم تحویل اداره بهزیستی بناب خواهد داد و در راستای شفاف سازی کامل از وسایل و زمان تحویل به خانواده معلولین و حتی معلول مورد نظر عکس برداری و جهت حفظ شان و منزلت ممعول عکس ها را تنها به خیر محترم ارسال می نماید و البته خبر جامع این اقدام خیر را نیز در صورت تمایل خیر با ذکر نام در این رسانه مردم انتشار خواهد داد.

همشهریان و خیرین بزرگوار شهرستان بناب جهت کسب هرگونه اطلاعات بیشتر می‌توانند به دفتر رسانه صدای بناب واقع در خیابان مطهری روبروی ساختمان زیتون مراجعه و یا با شماره های زیر تماس بگیرند.

                                          04137743057          09385494460

گزارش تصویری؛

 

 

انتهای پیام/ داود زیبائی