اهدای ۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان شهر بناب
اهدای ۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان شهر بناب
کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجد امیرالمؤمنین بناب، با تهیّه بسته های گوشت قربانی و توزیع میان خانواده های نیازمند به استقبال اربعین حسینی رفت.

به گزارش پایگاه خبری صدای بناب به نقل از شبستان، زمایش کمک مؤمنانه به همّت کانون فرهنگی هنری الغدیر بناب در راستای تحقّق توصیه مقام معظّم رهبری و با هدف کمک به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا اجرایی شد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجد امیرالمؤمنین بناب گفت: این اقدام جهادی بچه های مسجد در ایّام محرّم و صفر و با هدف حمایت از اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا و نیازمند منطقه آغاز شده و در طیّ چندین مرحله نیز ادامه خواهد داشت.

پوراصل ادامه داد: کانون فرهنگی هنری الغدیر بناب با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بناب و خیرین برنامه سمت خدا و مؤسسّه خیریّه حضرت خدیجه(س) قم و با هدف کمک به محرومان آسیب پذیر، ۱۲۰ کیلوگرم گوشت تازه در قالب ۸۰ بسته معیشتی و بهداشتی، اهدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی نیز در اجرای این کمک مؤمنانه، کمک شایان توجّهی داشته است.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر بناب گفت: خرید و ذبح ۵ رأس گوسفند در عید غدیرخم به ارزش ۱۵ میلیون تومان، ذیح ۲ رأس گوسفند به مبلغ ۷ میلیون تومان در روز عید قربان، ذیح ۲ رأس گوسفند به مبلغ ۸ میلیون تومان در ماه صفر، خرید و توزیع ۱/۵ تن انگور به ارزش ۷ میلیون تومان و خرید و توزیع ۶ تن سیب زمینی به ارزش ۱۱ میلیون تومان از دیگر اقدامات کانون و مسجد بوده است.

وی افزود: با توجّه به اینکه حفظ و صیانت از آبرو و کرامات انسانی افراد همواره مورد تاکید بوده است؛ تمام مراحل توزیع بسته های گوشت و دیگر بسته های معیشتی توسّط فعّالان کانون به صورت شبانه و محرمانه در درب منازل این عزیزان انجام شده است.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجد امیرالمؤمنین بناب با تشکّر و قدردانی صمیمانه از کلیه خیّرین و فعّالان کانون و مسجد که با مشارکت خود، این امور مهم را محقّق می سازند، خاطرنشان کرد: همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) نیز  به ۱۰۰ خانواده نیازمند منطقه، کارت هدیه ۳۰۰ هزار تومانی اهدا خواهد شد.