اکثر صنوف این اتحادیه در بناب تا 15 روز تعطیل هستند/ فعالیت عطاری ها و مرکز لبنیاتی به شرط رعایت پروتکل های بهداشتی
اکثر صنوف این اتحادیه در بناب تا 15 روز تعطیل هستند/ فعالیت عطاری ها و مرکز لبنیاتی به شرط رعایت پروتکل های بهداشتی
رئیس اتحادیه قنادان، لبنیات، بستنی فروشان، عطاری ها و آجیل پزان شهرستان بناب از تعطیلی این صنف بجز عطاری ها و مرکز تولید و عرضه فرآورده های لبنی تا 15 روز آینده خبر داد.

هادی سعیدی نژند ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، با اشاره به تعطیلی ۱۵ روزه اکثر صنوف این اتحادیه گفت: طبق دستور ستاد کرونا شهرستان بناب اکثر صنوف این اتحادیه تا ۱۵ روز تعطیل می باشند تا به نوعی به کاهش شیوع بیماری کرونا کمک کنند.

رئیس اتحادیه قنادان، لبنیات، بستنی فروشان، عطاران و آجیل پزان شهرستان بناب با اشاره به اینکه طی ۱۵ روز آینده تنها عطاری‌ها و مراکز تولید و عرضه فرآورده های لبنی تحت نظر این اتحادیه اجازه فعالیت دارند گفت: این صنوف نیز می باعث با رعایت پروتکل های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و جلوگیری از تراکم جمعیت در مغازه های خود فعالیت کنند.

وی تصریح کرد: صنوفی که تحت نظر این اتحادیه اجازه فعالیت دارند در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی توسط ماموران اماکن و بهداشت جریمه و به مدت ۱۵ روز پلمب می‌شوند.

سعیدی نژاد در پایان همکاری و تعامل تمامی اعضای این اتحادیه در راستای اجرای دستورالعمل های ستاد کرونای شهرستان بناب را خواستار شد و گفت : امیدواریم پس از ۱۵ روز آینده و اعمال این تعطیلی ها شاهد فروکش شدن شیوع این بیماری در سطح شهرستان بناب باشیم.

 

انتهای پیام/ داود زیبائی