اگر رعایت نکنیم، به شدت گرفتار موج بعدی کرونا خواهیم شد
اگر رعایت نکنیم، به شدت گرفتار موج بعدی کرونا خواهیم شد
امام جمعه بناب گفت: اگر فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نکنیم، ترددهای غیرضروری را کاهش ندهیم، در استفاده از ماسک تنبلی کنیم و در ایام عید دورهمی‌ها را فسخ نکنیم، شرایط سختی را پیش رو خواهیم داشت.

به گزارش صدای بناب به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با تبریک ولادت باسعادت حضرت علی(ع) و بیان گوشه‌ای از ویژگی‌های آن حضرت به تأسی از اخلاق، رفتار و کردار ایشان تأکید کرد و  اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون‌های پاک ریخته شده شهدا، این نظام در 42 سال گذشته هزاران سردار سلیمانی را تربیت و تحویل جامعه داده است.

وی با بیان اینکه در مکتب قرآن و انقلاب اسلامی هزاران شهید سلیمانی‌ها تربیت یافته‌اند، افزود: خائنین و دشمنان نظام هرقدر تلاش کنند، نخواهند توانست این چراغ نورانی را خاموش کنند.

باقری‌بنابی، با اظهار نگرانی از شیوع جهش یافته ویروس کرونا در برخی نقاط کشور، بر لزوم اعمال قرنطینه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان تأکید کرد.

خطیب جمعه شهرستان بناب اذعان کرد: اگر امروز مردم رعایت نکنند و با کادر درمانی همکاری نکنند، شرایطی که امروز در استان خوزستان به وجود آمده و مسوولان نیز دست و پای خود را گم کرده‌اند، گریبان ما و خانواده‌های ما را نیز خواهد گرفت.

باقری بنابی خاطرنشان کرد: اقدامات و حرکات مقام معظم رهبری بایستی برای تمام مردم و مسوولان الگو باشد.

وی تصریح کرد: معظم له در برنامه‌های مختلف به تنهایی و با زدن ماسک پای منبر می‌نشینند و این یک فرض است که برای شکست دادن کرونا بایستی این روش را ادامه دهیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب، گفت: اگر فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نکنیم، ترددهای غیرضروری را کاهش ندهیم، در استفاده از ماسک تنبلی کنیم و در ایام عید دورهمی‌ها را فسخ نکنیم، شرایط سختی را پیش رو خواهیم داشت و هر آن امکان دارد خود و نزدیک‌ترین اقوام‌مان گرفتار این بیماری شویم.

باقری‌بنابی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بناب با اشاره به اینکه مصلای اعظم این شهرستان نیاز به تعمیر و مرمت اساسی دارد و باید قسمت‌هایی از این مصلا تجدید بنا شود، نیاز به مساعدت شما مردم دارد.

وی یادآور شد: اینجا یک مسجد معمولی نیست. این مکان ستاد مسلمین و نظام و انقلاب است و انتظار می‌رود مردم همانطوری‌ که قبلاً در احداث و نگهداری این بنا کمک کردند، در بازسازی این بنا نیز ما را یاری کنند.