ایجاد ۳۵ رشته ورزشی توسط اداره ورزش و جوانان بناب در طول تابستان سال جاری
ایجاد ۳۵ رشته ورزشی توسط اداره ورزش و جوانان بناب در طول تابستان سال جاری
رئیس اداره ورزش و جوانان بناب از ایجاد ۳۵ رشته ورزشی در بناب توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای بناب، سید مجید یزدانی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگی شهرستان بناب ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امام حسین (ع) با اشاره به تشکیل جلسه ستاد ساماندهی با موضوع اوقات فراغت جوانان توسط فرمانداری بناب گفت: برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بناب از تمامی دستگاه ها و امکانات شهرستان استفاده خواهیم کرد تا برنامه های آموزشی خوبی برا جوانان و نوجوانان بنابی ایجاد کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان بناب افزود: تمامی برنامه ها تنظیم، تقسیم بندی و به ادارات شهرستان از جمله کمیته امداد شهرستان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هلال احمر، اداره اوقاف، شهرداری بناب، اداره ارشاد، سپاه و سازمان فنی حرفه ای ابلاغ شده است.

یزدانی درخصوص پروانه های ثبت شده توسط دستگاه ها در سطح شهرستان گفت: تاکنون ۶۰ پروانه توسط دستگاههای سطح شهرستان ثبت و به اداره ورزش و جوانان اعلام شده است.

  رئیس اداره ورزش و جوانان بناب در پایان آمار مخاطبین برنامه های اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب را از ۴۵۰۰ نفر متجاوز دانست و گفت: آمار مراجعه کنندگان اداره ورزش و جوانان بناب بیش از ۴۵۰۰ نفر در ۳۵ رشته ورزشی می باشد که به امید خدا شاهد موفقیت ها آنان در سطح بین المللی خواهیم بود.

انتهای پیام/ ندا خانی